Alapból is az ország egyik legdrágább parkolási díjaival "büszkélkedhetett" Szeged, amit ráadásul folyamatosan emel a városvezetés.
A Szegedi Szegedi Közlekedési Társaság ügyvezető igazgatója a Rádió 88-nak nyilatkozva elmondta, hogy már épülnek az új parkolóautomaták, készül a kék és lila parkolózóna a városban. Ilyen lesz a Torontál tér, ami július 1-től lesz majd a lila zóna része. Ez egyébként egy P+R parkoló egyébként.
HIÁBA A TILTAKOZÁS
Nem csak a lakosság, a helyi kormánypárti képviselők is rendszeresen felemelik szavukat a folyamatosan emelkedő és egyre bővülő parkolózónák miatt. A bizottsági egyeztetéseken nem veszik figyelembe a javaslatukat, a közgyűlésen pedig a megszokott "botkai gőg" kíséretében nyomják a megfelelő gombot a polgármester hű követői. Pedig a kormánypártiak ebben az esetben (is) a szegediek többségét és azok érdekeit képviselik...
De nem csak az újszegediek nyelik le a városvezetés újabb keserű piruláját, a nagykörúton kívül is kialakítanak újabb zónákat. A fizetős parkolózónák kialakítása azért is kérdéses, mert megfelelő alternatívát nem tud kínálni az önkormányzat a szegedieknek. A tömegközlekedés hálózatát szisztematikus módon lebontották, ráadásul az országban egyik, ha nem a legdrágább jegy és bérletrendszerét dolgozták ki, amit folyamatosan emelnek is.
Ha arra gondolnának, hogy kerékpárral indulnának útnak autó vagy busz helyett, akkor nem árt ha mindezt óvatosan teszik meg, mert a védett utak sokszor egy, a budapestihez hasonlatos, sárga csík az úttesten vagy éppen a járdán. Közel sem biztonságos és rengeteg a panasz rá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.