Némelyik tram-train szerelvény nagyobb sebességnél „kígyózó” mozgást végzett. Ez nem jelentett biztonsági kockázatot, vagyis nem volt balesetveszélyes, inkább csak a kényelmet zavarta, az utasok ilyenkor nem érezték magukat annyira komfortosan a járművön. A gyártó most „pontosította” a járművet, erősebb lengéscsillapítót építenek be az oldalirányú mozgások kiküszöbölésére. Előtte is voltak oldalirányú lengéscsillapítók a szerelvényekben, most ezeket cserélik ki. Több járműnél már meg is történt– tudta meg a Délmagyar.
Ahogy azt néhány napja megírtuk, a villamosvasút szerelvényei néhány napja megkapták az engedélyt a 100 km/h sebességgel történő haladásra is, így rövidesen menetrendváltás következik. A próbaüzem után, ha már mind a 12 szerelvény pályára áll, sűrűsítik a járatokat, napközben 20 percenként, csúcsidőben pedig 10 percenként követik egymást a járművek, de akkor már nem lesz ingyenes az utazás a vonatokon. -Lassan a próbaidőszak végére érünk. A tapasztalatok nagyon kedvezőek, sok pozitívumot hall vissza az üzemeltető. Az emberek megszerették ezt az utazási formát, amivel belvárostól belvárosig közlekedhetnek átszállás nélkül. Szinte mindig tele vannak a szerelvények– mondta a projekt tanácsadója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.