A kutatás két célcsoport elérésére két módszertani elemből állt: Magyarország lakosságára reprezentatív 1000 fős online megkérdezés, valamint a pécsi lakosságra reprezentatív 600 fős telefonos megkérdezés.
A kutatásból többek között az is kiderül, hogy a magyar lakosság jelentős része évente többször is utazik belföldön és a jövőben ezt még többször tervezi. A legkedveltebb úticélok természethez, vízparthoz közeliek, illetve városlátogatások.
Spontán módon Szeged a második legismertebb vidéki nagyváros, az első helyen Debrecen áll, Pécs a harmadik. A válaszadók szerint a legélhetőbb városok listáján szintén második helyen áll Szeged. Az élhető város kritériumai a megkérdezettek szerint a közbiztonság, az egészségügyi- és helyi szolgáltatások és a zöldterületek arányában merül ki.
Aleginkább elégedett csoportok a felső- és középfokú végzettségűek, illetve az életkezdő fiatalok, a gyermektelen párok és a családosok. Azelégedetlenséget okozó, leginkább megosztó tényezőkamunkalehetőségek, az egészségügyi szolgáltatások minősége és a lakhatási lehetőségekvoltak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.