A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. szegedi ügyfélszolgálati irodája 2020. november 9-től (hétfő) új helyen, a Honvéd tér 7. szám alatt várja majd partnereit és ügyfeleit a megszokott nyitvatartási időben és a már ismert szolgáltatásokkal. Egyre nagyobb az igény arra, hogy a közlekedők az útdíjfizetéssel kapcsolatos ügyeiket városon belül tudják intézni, amihez igyekszik alkalmazkodni a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.
A NÚSZ Zrt. szegedi ügyfélszolgálata a Budapesti útról költözik be a belvárosba, a Honvéd tér 7 alá.
A NÚSZ Zrt. szegedi ügyfélszolgálata a társaság 19 irodája között a legforgalmasabbak között van, évente közel 6 ezer ügyet intéznek itt a közlekedők, akik elsősorban olyan ügyfélszolgálati szolgáltatásokat vesznek igénybe az e-matrica vásárlás mellett, mint az átírás, rendszám vagy felségjel elírásának korrigálása, kettős vásárlás/visszavásárlás, továbbá pótdíjas ügyeket is intéznek, mint például a pótdíj maximalizálás kérése.
Csongrád-Csanád megyére érvényes e-matricából egyébként az idei év első 10 hónapjában több, mint 52,5 ezer darab fogyott, kicsivel több, mint a tavalyi év azonos időszakában. A megyék rangsorában ezzel az adattal Csongrád-Csanád a középmezőnyben van, a nyolcadik helyen áll.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.