Az önkormányzatnál két dolog biztos: ha útfelújításba kezd, akkor abba hiba csúszik illetve az ezzel kapcsolatos kellemetlen kérdésekre nem ad választ.
Újabb felújítás, újabb baklövés. Mi is tapasztaljuk, de tucatjával kapjuk olvasóinktól is a jelzéseket: a Szentháromság utca felújítása ismét meghaladta az önkormányzat feladatmegoldó képességét. Arról hetek óta írunk, hogy a felújítás idejére nem terelték el a forgalmat az utcáról. Ez csak a buszvezetőknél, az ott lakóknál és a területen dolgozóknál verte ki a biztosítékot, továbbá balesetveszélyes mindenkinek, aki érinti az útszakaszt. A tömegközlekedésért felelős Dakk Zrt. az önkormányzatra mutat az ügyben, az önkormányzat pedig (szokás szerint) lapít és nem válaszol sokadik kérdésünkre sem. Van is oka a lapításra, mert kellemetlen lenne beismerni az újabb vaskos tévedést, ugyanis Szentgyörgyi Pál alpolgármester az út felmarása után számított 8 nappal ígért új burkolatot az érintett útszakaszra. Most nem segít az "öt hétig köt és egy évig tömörödik a beton" igencsak kérdéses magyarázat sem.
Azért van újdonság is. Egyik napról a másikra az útszakasz négy buszmegállóját, ideiglenesen néhány méterrel áthelyezték. Mint megtudtuk, erről csak a buszsofőrök és az utasokat nem értesítették. Éppen ezért kedden reggel az egyik busz a régi megállóban állt meg, a másik az újban várta az utasokat, akik nem győzték kapkodni a fejüket. De ez még a kisebb baj. A nagyobb az, hogy a buszmegállókat úgy alakították ki, hogy azok finoman szólva is balesetveszélyesek. Három megoldás kínálkozik: a felbontott útest felé indul az utas, a felújítás előtt (!!!!!) átadott virágágyáson gázol át vagy a felbontott járdán próbál meg egyensúlyozni. Röviden balesetveszély, károkozás vagy nyaktörő mutatvány közül választhat.
De egyéb érdekességről is írtak nekünk:
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.