Közélet

Új év, új szolgáltatások a hódmezővásárhelyi és a kisteleki kormányablakban

Új év, új szolgáltatások a hódmezővásárhelyi és a kisteleki kormányablakban

2018. január 2., kedd
Új év, új szolgáltatások a hódmezővásárhelyi és a kisteleki kormányablakban

Az új évvel bővült a hódmezővásárhelyi és kisteleki kormányablakok szolgáltatásainak kínálata: mindkét helyen ügyfélszolgálatot nyit a Nemzeti Adó és Vámhivatal és ezzel párhuzamosan nőtt a munkaállomások száma is. Hódmezővásárhelyen az épületbővítés számos további előnnyel szolgál, hiszen az adóügyeken túlmenően a földhivatali, és foglalkoztatási ügyekben is itt várják az ügyfeleket.

Ez évtől a korábbi hat helyett három épületben koncentrálja működését a Hódmezővásárhelyi Járási Hivatal. Az állampolgárok jobb kiszolgálása érdekében az Ady Endre utcába költözött a Foglalkoztatási Osztály az Andrássy út 28. szám alól, valamint a Földhivatali Osztály ügyfélszolgálata a Petőfi út 6. szám alól is ide költözött. Így az épület földszintjén található kormányablakban már 24 munkaállomáson dolgoznak, és az eddig megszokott okmányirodai és családtámogatási ügyek mellett földhivatali és foglalkoztatási ügyekben is itt várják mostantól az ügyfeleket.

További változás, hogy január 3-tól megkezdi működését a kormányablakban a Nemzeti Adó- és Vámhivatal ügyfélszolgálata is, 5 új munkaállomással. A közös ügyfélszolgálat működése tovább egyszerűsíti az állampolgárok mindennapi ügyintézését. Gondoljuk csak arra az élethelyzetre, amikor például személyi okmányok pótlása válik szükségessé névváltozás, vagy elvesztés, eltulajdonítás miatt. Ezt most már egy helyen, kényelmesen lehet intézni az Ady Endre utcai épületben: a személyi- és gépjármű okmányaink mellett a TAJ és adó kártya pótlása is itt kezdeményezhető. A gépjármű ügyintézéskor felmerülő adó-, illeték és járulékkal kapcsolatos kérdésekre is egyszerűbben kaphatunk a választ; vagy külön utána járás nélkül, itt kérhető jövedelem- és illetőségigazolás kiadása is.

A kormányablak ügyfélfogadási rendje 2018-ban is változatlan:

hétfő: 07.00-17.00 kedd: 08.00-16.00 szerda: 08.00-16.00 csütörtök: 08.00-18.00 péntek: 08.00-12.00 A NAV ügyfélfogadása ettől csupán egy napon tér el: keddenként adóügyekben nem lesz ügyfélfogadás. A megnövekedett ügyfélforgalom kiszolgálása és a NAV ügyfélszolgálati feladatok ellátása érdekében került sor a Kisteleki Járási Hivatal épületének bővítésére is. Az adó-, és vámhivatal munkatársai hetente két alkalommal: csütörtökön 8-12, pénteken 8-12 óra között tartanak ügyfélfogadást a járási hivatal kormányablakában, az Árpád u. 3. szám alatti épületben. Január 4-én, csütörtökön már várják az ügyfeleket a teljesen új szolgáltatással Kisteleken - korábban adóügyekben Szegedre kellett utaznia a járás lakosságának.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.