Szinte teljes körűen intézhetik az áramszolgáltatással kapcsolatos ügyeiket telefonon és online a Nemzeti Közművek áramszolgáltatójának ügyfelei. Az egyetemes áramszolgáltatók közül egyedül a Nemzeti Közművek társaságánál, a DÉMÁSZ-nál tudnak a fogyasztók éjjel-nappal telefonon ügyet intézni.
Legyen az egy egyszerű mérőállás bejelentés vagy számlázással kapcsolatos érdeklődés vagy éppen műszaki ügyintézés, nem kell mást tenni, mint a 06-62-565-600-at tárcsázni. Egyetlen telefonhívással időpont is egyeztethető az ügyfélszolgálati irodákba, így ha mégis elkerülhetetlen a személyes intézkedés, várakozás nélkül történik majd az ügyintézés. Bármely témában angol nyelvű tájékoztatást is kaphatnak a hívók. Az automatikus beazonosítási rendszernek köszönhetően személyre szabott a szolgáltatás, hiszen ha a szerződött partnerek a fogyasztási helyük azonosítószámát a hívás során a telefon billentyűzetén keresztül megadják, az ügyintéző már minden adatot lát, mire a beszélgetés elkezdődik. A Nemzeti Közművek áramszolgáltatójának szolgáltatása már az egész ország területén elérhető, a feltételekről telefonon is részletes tájékoztatást kaphatnak az érdeklődők, ahol egyúttal a szolgáltatóváltás is kezdeményezhető. A Nemzeti Közművek országosan a legnagyobb kiterjedésű, közel 300 ügyfélszolgálati irodában biztosítja a gyors és kényelmes ügyintézést a fogyasztók számára földgáz- és villamosenergia-szolgáltatással kapcsolatban. Még több lehetőséget kínál a honlapról elérhető online ügyfélszolgálat (www.demasz.hu, www.demaszhalozat.hu), ahol egy rövid regisztrációt követően a fogyasztók szinte mindent el tudnak intézni. A gyors és költségmentes digitális csatorna előnyét már minden negyedik ügyfelünk felismerte. Az online ügyfélszolgálaton visszamenőleg a fogyasztók megtekinthetik számláikat, a mérőállásdiktálás időpontját, kezdeményezhetik a fizetési mód váltását vagy az ügyfélváltozást, valamint időpontot is foglalhatnak személyes ügyintézésre, amelyhez minden szükséges nyomtatvány és dokumentum is letölthető előzetesen. Havonta 50 ezer fogyasztó már az online ügyfélszolgálaton keresztül jelenti be a mérőállását. Annak érdekében, hogy a villanyszámla fizetése tervezhető legyen, az ügyfelek a közelgő fizetési határidőre figyelmeztető e-mail értesítőt igényelhetnek, valamint azt is kérhetik, hogy elektronikus levélben emlékeztessen a szolgáltató a mérőállás diktálásának időpontjára vagy értesítse új áramszámla kiállításáról. Az ügyfelek között egyre népszerűbb a környezettudatos és kényelmes csekkmentes ügyintézés, minden kilencedik ügyfelünk már nem a postaládájába kéri számláját, hiszen a fizetendő díj az elektronikus számla alapján, egyedi átutalással vagy csoportos beszedési megbízással is teljesíthető. A Nemzeti Közművek áramszolgáltatójának, a DÉMÁSZ-nak a honlapján bárki tájékozódhat arról is, hogy lakókörnyezetében mikor és milyen időtartamban számíthat a társaság tervezett karbantartási vagy fejlesztési munkái miatt áramszünetre. A társaság innovatív, modern áramszolgáltatóként lehetővé tette, hogy felhasználói a legnépszerűbb ügytípusokat mobil applikáción keresztül is elérjék, amelyen keresztül a fogyasztók bárhol, bármikor néhány kattintással elintézhetik villamos energia ügyeiket. A váratlan helyzetekre is van megoldása az áramszolgáltatónak: a RELAX számlavédelem akkor segít, ha betegség, munkanélküliség miatt nehézséget jelent az áramszámla kifizetése. A Házmester24 pedig egy olyan páratlan lehetőség, mintha valakinek egyetlen telefonszáma lenne víz-, villany- és gázszerelőhöz, a zár megjavításához értő lakatoshoz és a duguláselhárítóhoz. A mesterek 24 órán belül megoldják az otthoni vészhelyzeteket. A kényelmi szolgáltatásokat telefonon és online is megrendelhetik az ügyfelek a minőségi és gyors ügyintézésben élen járó Nemzeti Közművek áramszolgáltatójánál.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.