Közélet

24 órában csörög a telefon a Nemzeti Közművek áramszolgáltatójánál

24 órában csörög a telefon a Nemzeti Közművek áramszolgáltatójánál

2017. július 28., péntek
24 órában csörög a telefon a Nemzeti Közművek áramszolgáltatójánál
telefon

Tizenhatmillió hívásnál tartanak a Nemzeti Közművek áramszolgáltatójának telefonos ügyfélszolgálati munkatársai a Call Center 2001-es indulása óta. A 24 órában hívható telefonos szolgáltatással - amelynek a Kiváló Call Center Díjat is odaítélték - a társaság egyedülálló az egyetemes áramszolgáltatók között - olvasható a DÉMÁSZ közleményében.

A telefonos ügyintézés egyre vonzóbb az ügyfelek számára, hiszen nincs sorban állás és munkaidőn kívül is kényelmesen elintézhetők a villamosenergia-szolgáltatással kapcsolatos ügyek, legyen az a mérőállás diktálása vagy szerződésmódosítás. A szolgáltató munkatársai a nap 24 órájában fogadják a kéréseket, kérdéseket. Az elmúlt 16 évben volt olyan nap, amikor a 15 ezret is meghaladta a napi telefonhívások száma. A hívásokat csúcsidőben, 8 és 16 óra között átlagosan 40 operátor fogadja. Az ügyfelek által kezdeményezett hívások átlagos beszédideje 4 perc 20 mp, ami persze függ az ügy típusától is. A beszélgetés idők és az ügyek az évek alatt változtak, de 2001 óta nem kevesebb, mint 89 évet beszéltek végig a telefonos ügyintézők. Kényelmesebbé és személyre szabottabbá vált az ügyintézés, amióta a társaság bevezette az automatikus beazonosítási rendszert, ami azt jelenti, hogy a fogyasztási hely azonosítószámának megadása után az ügyintéző már minden adatot lát, mire a beszélgetés elkezdődik. Napközben a legkevésbé forgalmas időszak hétköznaponként délután 3 és 4 óra között van, érdemes ezt is figyelembe venni az ügyfeleknek. Az átlagos várakozási idő pedig– a Magyar Energia- és Közműszabályozási Hivatal elvárásainak megfelelően - csúcs időben sem haladja meg az 5 percet. Azokban az időszakokban, amikor kevesebb hívás fut be a Call Centerbe, a munkatársak az e-mailben érkező kérdésekre válaszolnak. Az elmúlt évben csaknem 15 ezer ilyen megkeresés érkezett, az elektronikus levélben adott válaszokkal, a papírmentes ügyintézésnek köszönhetően a Társaság jó eredményeket ért el a „környezet rezsicsökkentés” terén. A telefonos ügyfélszolgálat hívásával a villamosenergia-szolgáltatással kapcsolatban szinte mindent el lehet intézni, a mérőállást bejelentésen át, a teljesítménybővítésen keresztül akár szerződést is lehet kötni.A Nemzeti Közművek áramszolgáltatója június 1-jétől további négy és félmillió ügyfél számára érhető el országszerte, a szolgáltató váltás pedig természetesen, akár telefonon keresztül is kezdeményezhető, a hét minden napján, a nap 24 órájában.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.