A Telenor országszerte több üzletét átalakította már a nagyobb bevásárlóközpontokban. A modern üzlettérben az ügyfelek kipróbálhatják a legújabb okos eszközöket, sőt, az ügyintézéshez lehetőségük van akár önállóan is bejelentkezni. Nincs ez másként a Telenor ÁRKÁD-ban található üzletében sem, amely június 25-től digitális élménytérré változott.
A legszembeötlőbb változás a szegedi Telenor üzletben talán az, hogy megszűnt a jól ismert sorszámtépős rendszer, az ügyfelek helyette a telenoros munkatársak segítségével vagy a kihelyezett érintőképernyőkön jelentkezhetnek be az ügyintézéshez. Hogy ki, mikor kerül sorra, azt az óriási kijelzőkön lehet nyomon követni, a kényelem érdekében a Telenor azonban SMS értesítést is küld ügyfeleinek, ha már csak pár perc választja el őket attól, hogy sorra kerüljenek. Amíg ez megtörténik, lehetőségük van körbenézni az üzlettérben, kipróbálhatják a legújabb okos eszközöket, köztük a VR-szemüveget is, melynek segítségével pár percre a virtuális térbe csöppenhetnek. A hagyományos, ár szerinti készülék-bemutatót is elhagyta a szolgáltató: termékeiket 4-féle tematikus pulton sorakoztatják fel. Ezeket a szórakozás, a hatékonyság, az élménymegosztás, valamint a sport és egészség hívószavak mentén határozták meg; a kihelyezett telefonokon a témába vágó applikációk futnak. Utóbbi pultnál találják például az okosórákat, míg az élménymegosztás területén kipróbálhatják a 360 fokos képet rögzítő kamerát is. „Mint azt a pultokon megfigyelhetik, eltűntek az árcímkék, a vásárlók ezentúl a készülékek kijelzőjéről olvashatják le a legfontosabb műszaki jellemzőket és az árat, a falra felszerelt óriási kivetítőkön pedig friss információk jelennek meg az elérhető legújabb készülékeinkről és szolgáltatásainkról. Ügyfeleink nagy örömmel fogadták a megújulást, a digitális élménytérrel mindenkit arra szeretnénk biztatni, hogy bátran próbálják ki a kiállított készülékeket, kollégáink ebben is segítségükre lesznek” – mondta portálunknak
Kissné Lutor Angéla
régióvezető.
Az átalakítással nemcsak modernebb környezet fogadja az ügyfeleket, szellősebb és könnyebben körbejárható lett az üzlettér. A Telenor ügyintézői sem pultok mögött ülnek, így „sokkal közvetlenebb a viszony az ügyfelekkel, ráadásul kényelmesebb is az ügyintézés” – folytatta a régióvezető. Az új üzletkoncepció Magyarországon egyedülálló, hiszen a kialakítás során valóban az ügyfél igényeit és elvárásait vették figyelembe, miközben megállja a helyét a digitális korban. Kissné Lutor Angéla felhívta figyelmünket, a fentebb sorolt szolgáltatásokat nem csak meglévő ügyfeleik vehetik igénybe. Akik most váltanának a Telenorra, egy éven át 20 százalékos kedvezményt kapnak havidíjukból, ráadásul minden betérő vendégnek lehetősége van részt venni egy nyereményjátékban, mely során egy Samsung Galaxy S7 készülék talál gazdára. (X)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.