Digitális élménytérré változott a szegedi ÁRKÁD Telenor üzlete



A Telenor országszerte több üzletét átalakította már a nagyobb bevásárlóközpontokban. A modern üzlettérben az ügyfelek kipróbálhatják a legújabb okos eszközöket, sőt, az ügyintézéshez lehetőségük van akár önállóan is bejelentkezni. Nincs ez másként a Telenor ÁRKÁD-ban található üzletében sem, amely június 25-től digitális élménytérré változott.
A legszembeötlőbb változás a szegedi Telenor üzletben talán az, hogy megszűnt a jól ismert sorszámtépős rendszer, az ügyfelek helyette a telenoros munkatársak segítségével vagy a kihelyezett érintőképernyőkön jelentkezhetnek be az ügyintézéshez. Hogy ki, mikor kerül sorra, azt az óriási kijelzőkön lehet nyomon követni, a kényelem érdekében a Telenor azonban SMS értesítést is küld ügyfeleinek, ha már csak pár perc választja el őket attól, hogy sorra kerüljenek. Amíg ez megtörténik, lehetőségük van körbenézni az üzlettérben, kipróbálhatják a legújabb okos eszközöket, köztük a VR-szemüveget is, melynek segítségével pár percre a virtuális térbe csöppenhetnek. A hagyományos, ár szerinti készülék-bemutatót is elhagyta a szolgáltató: termékeiket 4-féle tematikus pulton sorakoztatják fel. Ezeket a szórakozás, a hatékonyság, az élménymegosztás, valamint a sport és egészség hívószavak mentén határozták meg; a kihelyezett telefonokon a témába vágó applikációk futnak. Utóbbi pultnál találják például az okosórákat, míg az élménymegosztás területén kipróbálhatják a 360 fokos képet rögzítő kamerát is. „Mint azt a pultokon megfigyelhetik, eltűntek az árcímkék, a vásárlók ezentúl a készülékek kijelzőjéről olvashatják le a legfontosabb műszaki jellemzőket és az árat, a falra felszerelt óriási kivetítőkön pedig friss információk jelennek meg az elérhető legújabb készülékeinkről és szolgáltatásainkról. Ügyfeleink nagy örömmel fogadták a megújulást, a digitális élménytérrel mindenkit arra szeretnénk biztatni, hogy bátran próbálják ki a kiállított készülékeket, kollégáink ebben is segítségükre lesznek” – mondta portálunknak
Kissné Lutor Angéla
régióvezető.

Az átalakítással nemcsak modernebb környezet fogadja az ügyfeleket, szellősebb és könnyebben körbejárható lett az üzlettér. A Telenor ügyintézői sem pultok mögött ülnek, így „sokkal közvetlenebb a viszony az ügyfelekkel, ráadásul kényelmesebb is az ügyintézés” – folytatta a régióvezető. Az új üzletkoncepció Magyarországon egyedülálló, hiszen a kialakítás során valóban az ügyfél igényeit és elvárásait vették figyelembe, miközben megállja a helyét a digitális korban. Kissné Lutor Angéla felhívta figyelmünket, a fentebb sorolt szolgáltatásokat nem csak meglévő ügyfeleik vehetik igénybe. Akik most váltanának a Telenorra, egy éven át 20 százalékos kedvezményt kapnak havidíjukból, ráadásul minden betérő vendégnek lehetősége van részt venni egy nyereményjátékban, mely során egy Samsung Galaxy S7 készülék talál gazdára. (X)