Közélet

A marketing mint időgép

A marketing mint időgép

2015. október 14., szerda
A marketing mint időgép
Time-Machine

„A jó bornak nem kell cégér” – mondja a közmondás, s ez talán még igaz is lehet. Sok olyan vállalkozást is látunk, akik nagyobb marketingtevékenység nélkül sikeresek lettek, és bizonyos méretig meg is tudtak nőni. Aki azonban nem a véletlenre bízná céges sikereit, annak érdemes élnie a marketing időgép adta lehetőséggel.

Minden üzlet alapja a jó termék, szolgáltatás. Ha ez piacképes, előbb vagy utóbb elterjed és sikert hoz. A probléma azonban pont ezzel, vagyis az időfaktorral van: „előbb vagy utóbb”. A szájról-szájra való terjedés lassú folyamat, ha pedig nagy a konkurenciaharc, esélyes, hogy mire bekövetkezik az „utóbb”, addigra a mi üzletünket megeszi az erősebb hal...

Terminator-Genisys-Time-Machine

Itt van jelentősége a marketingnek, és a jó marketing nem más: mint egy időgép. Azt az időt rövidíti le, amely alatt termékünk vagy szolgáltatásunk sikerre viszi a cégünket. Ebből egyenesen következik, hogy a tervszerű és következetes marketingtevékenységgel sok időt spórolunk. Ez nagy előny lesz a konkurenciával szemben, és a hőn áhított üzleti és személyes terveik is hamarabb teljesülnek. Ha élni akarsz a marketing időgép adta lehetőséggel, gyere el a

Szegedi Marketing Napra

, és állítsd optimálisra a saját marketinged!

Minden üzlet alapja a jó termék, szolgáltatás. Ha ez piacképes, előbb vagy utóbb elterjed és sikert hoz. A probléma azonban pont ezzel, vagyis az időfaktorral van: „előbb vagy utóbb”.

Posted by Szegedma Hírportál on 2015. október 13.
Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.