Közélet

Ügyfélközpontú szervezettel erősít az Invitel az ICT piacon

Ügyfélközpontú szervezettel erősít az Invitel az ICT piacon

2015. június 30., kedd
Ügyfélközpontú szervezettel erősít az Invitel az ICT piacon

A társaság ezúttal a belső struktúra átalakításával folytatja vállalati stratégiájának megvalósítását.

Az Invitel, Magyarország egyik meghatározó

infokommunikációs szolgáltatója

a vállalati stratégia megvalósításának folytatásaként átalakítást hajtott végre vállalati és nagykereskedelmi üzletága működésében. A társaság a nemrégiben bejelentett három fő stratégiai irány mentén folytatja fejlesztéseit és továbbra is a tisztán IP-alapú hálózati szolgáltatásokra, a

felhő alapú infokommunikációs megoldások

értékesítésére, valamint további, egységesített kommunikációt és együttműködést támogató szolgáltatások kialakítására koncentrál. Minderre figyelemmel az Invitel a növekedési lehetőségeket biztosító üzleti területek dinamikus fejlődésének elősegítése érdekében optimalizálta vállalati és nagykereskedelmi üzletága szervezeti felépítését. Az átalakítás célja részesedésének jelentős növelése az infokommunikációs piacon, kiemelten az

IT szolgáltatások

területén. „A stratégiai irányok kijelölését követően elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy szervezetünket is átalakítsuk és az infokommunikáció fókuszba helyezését a működés optimalizálása révén is megvalósítsuk. A szakterületek alapján felépülő szervezetet a továbbiakban felváltja az egyes ügyfélszegmensek speciális igényei alapján kialakított struktúra. Ennek alappillérei a nagyvállalati és kormányzati, a középvállalati, valamint a nagykereskedelmi igazgatóságok, melyekben a termékfejlesztés, a marketing, az értékesítési, illetve az értékesítést támogató szerepkörök integráltan találhatóak, biztosítva a köztük lévő még szorosabb együttműködést és ezzel elősegítve ügyfeleink még hatékonyabb kiszolgálását” – mondta

Javorniczky Áron

, az Invitel vállalati és nagykereskedelmi vezérigazgató-helyettese. „Társaságunk a hazai ICT piacon rendkívül dinamikus növekedést ért el, két év alatt megduplázta ezen területen realizált árbevételét. A végrehajtott szervezeti átalakítás a hazai vállalati szektor számára egyértelmű üzenetet hordoz arról, hogy az Invitel infokommunikációs szerepvállalását a jövőben még hangsúlyosabbá kívánja tenni” – fogalmazott az üzletágvezető. A nagyvállalati és kormányzati igazgatóság vezetésére

Marton László

, a társaság korábbi ICT üzletfejlesztési igazgatója kapott megbízást. A szakember elsődleges feladata lesz a jövőben a hagyományos telekommunikációs szolgáltatások nyújtása mellett az egyedi, ügyfélre szabott, integrált ICT megoldások fejlesztésének, valamint értékesítésének koordinálása – kiemelten kezelve a pénzügyi, az energetikai és a kormányzati szektort. Marton László közel 10 éve dolgozik az infokommunikáció területén. Az Invitelt megelőzően, korábban többek között az IBM-nél és a Grepton Zrt.-nél töltött be kereskedelmi és üzletág vezetői pozíciókat. Az infokommunikációs szolgáltatások sikeres piacra vitelének másik fontos szervezeti egysége a szintén újonnan létrehozott középvállalati igazgatóság. A szakterület tevékenységében erőteljes marketing és PR támogatással a sztenderd üzleti megoldások fejlesztése és értékesítése kap kiemelt hangsúlyt. Az igazgatóság élére új vezető érkezik,

Kováts Péter

személyében. A szakember 25 éves IT piaci tapasztalattal rendelkezik elsősorban a marketing, az értékesítés és az üzletfejlesztés területén. Kováts Péter az Invitelhez történő csatlakozását megelőzően többek között a G2Mglobal Advisory Services-nél, a Microsoft-nál, valamint a CE On-Demand-nál töltött be vezetői pozíciókat.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.