Helyreállt a Magyar Telekom levelezőszolgáltatása (FRISSÍTVE)


Vasárnap fél 12-re teljes körűen helyreállt a Magyar Telekom levelezőszolgáltatása, amelynek péntek óta tartó fennakadásai miatt mintegy 300 ezer ügyfél T-Home és T-email postafiókjának használatában voltak problémák.
A társaság vasárnap kora délutáni közlése szerint a műszaki probléma a postafiókkal rendelkező ügyfelek negyedét érintette. A vállalat szakembereinek erőfeszítései nyomán a szolgáltatás fokozatosan állt helyre, vasárnap reggelre az érintett postafiókok közül 15 ezer működött megbízhatóan, fél 12-re pedig elérhetővé vált valamennyi postafiók. A vállalatnál az elmúlt évtizedben nem fordult elő a levelezési szolgáltatást érintő hasonló méretű és jellegű technikai probléma. A beérkezett e-mailek nem vesztek el - közölte a Magyar Telekom.
Korábban írtuk:
Vasárnap reggelre a Magyar Telekomnál 15 ezer postafiók működött megbízhatóan a mintegy 300 ezer T-Home és T-email fiókból, a péntek óta tartó hibát ugyanis még nem tudta teljes körűen helyreállítani a cég - derül ki a távközlési vállalat vasárnapi közleményéből. A cég közlése szerint a hibaelhárítás után fokozatosan állnak helyre a T-email és T-Home postafiókok. A beérkezett e-mailek nem vesznek el, ugyanakkor betöltődésük időt vehet igénybe a már működő fiókok esetében is - olvasható a közleményben. Megjegyzik azt is, hogy a meghibásodott szerverek csak az összes előfizetői postafiók negyedét kezelik, a többi előfizető számára zavartalanul működik a szolgáltatás. A Magyar Telekom T-Home és T-email postafiókos levelezőszolgáltatása péntek reggeltől akadozik, vagy vált elérhetetlenné. A társaság szombaton azt közölte az MTI érdeklődésére, hogy a hiba megoldásán folyamatosan dolgoznak.