Budapest után Szegeden nyitotta meg második ügyfélkapcsolati központját hazánkban a Transcom Hungary Kft. péntek délelőtt. Az ünnepségen a Transcom és a Telenor képviselői mellett Botka László polgármester is jelen volt, aki elmondta: a város legfontosabb erőforrása a jól képzett munkaerő.
Már a pénteki nyitóünnepségen is szorgos munka folyt a Posta palotában kialakított call centerben. A Transcom Hungary Kft. második magyarországi ügyfélkapcsolati központját alakította ki itt a Telenor mobilkommunikációs céggel karöltve. A Transcom már márciusban elindította a toborzást Szegeden, mostanra pedig több mint száz ügyfélszolgálati munkatársat, alkalmazottat és a munkájukat felügyelő szakembert vett fel, akik egy hathetes tréninget követően kezdhették meg a munkát. A partnerségi szerződés értelmében a csapat létszáma az év végéig tovább bővül majd. Az ünnepségen
Botka László
is méltatta a beruházást, amelyet önkormányzati részről teljes támogatásáról biztosított. "Szegeden a foglalkoztatottság jobb az országos átlagnál, az ehhez hasonló, munkahelyteremtő beruházásoknak is köszönhetően. A város legfontosabb erőforrása a jól képzett munkaerő, melyet a cég is hasznosíthat: munkatársai több nyelvet beszélő, közép- és felsőfokú végzettségű szakemberek lehetnek" - hangsúlyozta a megnyitón a polgármester.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.