Huszonhatmillió forint támogatást nyert el a Nemzetgazdasági Minisztérium februárban meghirdetett pályázatán a szegedi gyufagyár, amely így 15 új alkalmazottal bővíthette dolgozóinak számát. A Europe Match GmbH hazai fióktelepe az országban egyedüliként foglakozik reklám és kereskedelmi gyufa előállításával, termelésének 90%-a a környező országok piacait látja el.
Irinyi János
által Magyarország adta a világnak a modern gyufát, napjainkban pedig Szeged szolgálja ki Kelet-Európa és a Balkán országait. Az Europe Match GmbH fióktelepén az utóbbi években végrehajtott fejlesztések biztosítanak egyre hatékonyabb működést, a gyár kalkulációi szerint idén év végére elérhetik a 385 millió dobozt. A Nemzetgazdasági Minisztérium februárban meghirdetett pályázatán 26 millió forintos támogatást nyertek el, amelynek segítségével újabb öt gépet helyezhettek üzembe, valamint 15 fővel növelték dolgozóik számát. Csütörtök délelőtt sajtótájékoztatón ismertette a cég a pályázat részleteit és távlati terveiket.
"Szegeden az egész régió piacára szánt, kiemelkedő minőségű termékeket készítenek, igen nagy hatékonysággal: az előző évhez képest 27%-kal sikerült növelni az árbevételt" - nyilatkozta portálunknak
Klaus Bruns
. A tulajdonos-ügyvezető szerint nagyfokú szervezettség szükséges ahhoz, hogy a gyufásdobozonkénti 2 forintos haszonból egy ilyen kapacitású gyár üzemeltetése biztosítva legyen. A bővítést követően jelenleg 152 embert alkalmaz a reklám és kereskedelmi gyufa gyártására specializálódott cég.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.