Nem hozott igazi profitot az István, a király, ám a produkciót a jegyeladások eltartották, az előadások mérlege végül nullszaldós lehet - írta a Napi Gazdaság szerdán.
Még augusztus végén Herczeg Tamás, a Szegedi Szabadtéri Játékok igazgatója nyilatkozott a SZEGEDma.hu-nak a Tisza-parti város rendezvényén bemutatott előadások pénzügyi hátteréről.A Napi Gazdaságnak
Rosta Mária
producer elmondta, hogy a darabot negyvenezren látták élőben. A három szegedi előadáson összesen 12 ezren, a főpróbán hatszázan, az Aréna két előadására és a főpróbára pedig összesen 28 ezer jegyet adtak el. Augusztus 20-án este pedig több mint nyolcszázezren nézték végig az RTL Klub adásában, s az online "követéseknek" is köszönhetően mintegy egymillió emberhez jutott el az előadás - tette hozzá, megjegyezve, hogy az RTL Klubbal kötött megállapodás közel sincs azokhoz az álomszámokhoz, mint amit rebesgetnek róla. A 300 milliós költségvetésű produkciót - amelyet a Zikkurat Színpadi Ügynökség, a Manna Kulturális Egyesület és a Zikkurat Ur-Nammu Művészeti Kft. hozott létre - az állam azzal támogatta, hogy az Aréna használatára rendelkezésére álló napjaiból egyet átengedett, a főváros nettó 15,7 millió forintot adott, amit két részletben utalt át 2012-ben és az idén. Az előadást így a nézők tartották el, s ez a produkció bebizonyította, hogy működik a vásárlói piac is, főleg ilyen kulturális esemény kapcsán - mondta Rosta Mária a Napi Gazdaságnak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.