Új lakossági portfólióval, s megújult arculattal jelentkezik az Invitel. A telekommunikációs piac egyik vezető szolgáltatója üzleti partnereinek többek között felhőszolgáltatásokat ajánl.
Annyi havidíjat enged el az Invitel, ahány szolgáltatásból álló csomagra fizetett elő az ügyfél – ez az egyik eleme az Invitel új lakossági portfóliójának. Az Invilág névre keresztelt szolgáltatáscsomaggal kapcsolatban
Jeszenszky Zsolt
, az Invitel regionális vezetője elmondta, az elmúlt évek hálózatfejlesztései lehetővé tették, hogy a szegediek 150 Mbit/s sebességű internet csomagok közül is választhatnak. A napfény városában 27.500 háztartásban elérhető a cég optikai hálózatán keresztül az Invitel IPTV szolgáltatása is, mellyel megállítható, felvehető, vagy akár vissza is tekerhető a tv adás. Az ingyenes extrák közé tartozik a gyerekzár, a műsorújság és az első set-top-box. A választható csomagok előnyei közül kiemelte, hogy személyre szabottan választhat minden lakossági ügyfél, hogy milyen internet-, telefon-, illetve televíziócsomagra van igénye. Jeszenszky Zsolt hozzátette, a május másodikán indul új kampány eleme, hogy a kedvelt díjmentes extrák mellett egy vagy két kiegészítő szolgáltatást 90 napig havidíjmentesen is kipróbálhatnak az ügyfelek. Ezek közé tartozik a vírusvédelem, a műsor felvétele vagy a megállítható tv adás. Az Invitel regionális vezetője elmondta, telefonos opciókat is kínálnak, például a belföldi mobilhálózatokat 19 forintért hívhatják ügyfeleik. Nemcsak az új, hanem a hűséges ügyfeleknek is kedveskedik az Invitel, műszaki cikkek széles választékát kínálják kedvező áron. Jeszenszky Zsolt arról tájékoztatott, hogy a cég weboldala is megújult, online szerződéskötésre is lehetőséget biztosítanak. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=eAo4bC0cGbY
Bővülő üzleti- és adatközponti szolgáltatásait is bemutatta üzleti partnereinek az Invitel Szegeden, előfizethető informatikai szolgáltatásaik beruházás nélkül adnak lehetőséget informatikai fejlesztésre, s az üzletmenet hatékonyságának javítására. A tavaly ősszel elindított InviCloud interneten keresztül is megrendelhető, felhőalapú szervermegoldás, ami mellett a felhőbe helyezett virtuális telefonközpontot, az IP Centert is bemutatták. „Az Invitel célja segíteni a válság ellen küzdő vállalatoknak, hogy hatékonyabban és gazdaságosabban működhessenek. Erre utal üzleti reggelink mottója is: használd a szolgáltató infrastruktúráját és termelj több profitot” – mondta el
Marton László
, az Invitel ICT üzletfejlesztési igazgatója. A tájékoztatón elhangzott, hogy a magyar kkv-szektor mindössze 3%-a használ jelenleg felhőszolgáltatásokat, míg a nagyvállalatok esetében ez az arány 8%-os. Ezzel szemben külföldön a cégeknek már 86%-a használ valamilyen felhőszolgáltatást.
A felhőszolgáltatásokat azoknak ajánlja az Invitel, ahol elavult a hardveres háttér, netán új alkalmazások bevezetését tervezik, nincs lehetőség a kollégák továbbképzésére, vagy pedig dinamikusan változó a cég kapacitásigénye. Az InviCloud neten rendelhető, mindenki saját igényeihez igazodva tudja beállítani, hogy például hány processzorra és mennyi memóriára van szüksége. Az IP Center előnyeivel kapcsolatban Pocsai Zoltán elmondta, egy telefonalközpont kialakítása akár milliókba is kerülhet egy cégnek, s utána is van havi fenntartási díja. Ezzel szemben az IP alapú rendszernek csak havidíja van, s olyan megoldásokat is kínál, hogy haza is vihetjük az irodai telefonunkat, illetve létezik az e-fax is, amihez nem kell faxkészülék, egyszerűen e-mailben kapja meg az ügyfél pdf-ben a faxot.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.