Közélet

Fogyasztóbarát Tanúsítvány a szegedi Napfényfürdőnek + FOTÓK

Fogyasztóbarát Tanúsítvány a szegedi Napfényfürdőnek + FOTÓK

2013. február 26., kedd
Fogyasztóbarát Tanúsítvány a szegedi Napfényfürdőnek + FOTÓK

Magyarországon hatodikként, a fürdők közül elsőként kapott Fogyasztóbarát Tanúsítványt a szegedi Napfényfürdő. Az erről szóló oklevelet Pintér István, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Főigazgatója adta át Szabó Mihálynak, a Ligetfürdő Kft. ügyvezető igazgatójának.

Az elismerésben olyan vállalkozások, szolgáltatók részesülhetnek, amelyek a jogkövető magatartáson túl, további eszközökkel igyekeznek elnyerni a fogyasztók bizalmát. A szegedi négy évszakos víziváros a Fogyasztóvédelmi Hatósághoz benyújtott pályázatában nemcsak a hazai, de a külföldi vendégek kiszolgálására, panaszkezelésére vonatkozó vállalásokat is tett.

Polner Eörs

, a Csongrád Megyei Kormányhivatal főigazgatója a közszolgálatban, a közigazgatásban, a hatósági munka terén bekövetkezett szemléletváltásról beszélt. A kormányzat rendkívül fontosnak tartja a fogyasztóvédelmet, olyannyira, hogy az Alaptörvénybe is belefoglalta. Határ mentén városként Szeged számára óriási gazdasági lehetőséggel bír az Aquapolis, hiszen sok külföldi vendég kimondottan azért jön, hogy ennek a csodálatos fürdőnek a szolgáltatásait vegye igénybe. Európai szintű szolgáltatásról tanúskodik, hogy a fogyasztóvédelem az ő érdekeiket is képviseli.

Az elégedett vendég a jó vendég

2012 márciusában hirdette meg a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Európában egyedülálló kezdeményezésként a Fogyasztóbarát Tanúsítványok elnyerésére irányuló pályázatát, amelynek első díjazottjai 2012 októberében vehették át a tevékenységük elismerését jelentő dokumentumokat. A pályázat kiírásának célja az volt, hogy a vállalkozások közül kiemelje és a fogyasztók figyelmébe ajánlja azokat a cégeket, amelyek számára a mindennapi gyakorlat során természetes dolog a jogszabályi kötelezettségek betartása, de célul tűzték ki a fogyasztók érdekeinek minél magasabb szintű megfelelést is. Elégedett fogyasztók nélkül sehol a világon nincs jól működő piacgazdaság, hangsúlyozta

Pintér István

, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Főigazgatója, ezért sokan példát vehetnek a szegedi Ligetfürdőről. Bebizonyították, hogy a válság idején is születhetnek kimagasló eredmények, sikerek.

Szabó Mihály, a Ligetfürdő igazgatója az elismerés jelentőségét ecsetelte. Mérföldkőnek nevezte a tanúsítványt, amely azt a szállóigét igazolja: az elégedett vendég a jó vendég. Tavaly 400 ezer látogató kereste fel a fürdőt, a panaszkönyvbe viszont alig egy tucat észrevétel, reklamáció olvasható, ami ékesen bizonyítja, a vendégek elégedettek az itt kapott szolgáltatásokkal. A cél: idén elérni a félmilliós vendégszámot. Fogyasztóbarát tanúsítványt eddig öt vállalkozás - az Eger Park Hotel Kft, a Pinxit 2003 Kft., a Béres Vendéglátó és Kereskedelmi Kft., a Miskolc Autóház Kft. és a Green Living Hungária Kft. érdemelte ki. A „Fogyasztóbarát Vállalkozás” védjegyet a pályázatában foglaltak, elsősorban a határon átnyúló panaszkezelésre vonatkozó vállalások alapján a Napfényfürdő Aquapolis üzemeltetője, a Ligetfürdő Kft. is elnyerte. A bíráló bizottság döntését követően az országban hatodikként, a fürdők közül elsőként jogosult az embléma használatára a szegedi székhelyű vállalkozás.
Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.