Teljesen új arculattal nyitotta meg kapuit Szeged legszebb sétálóutcáján, a Kárászon a legújabb Vodafone Premier Store.
Szám szerint 50 kézbe vehető, kipróbálható telefon és 7 felkészült értékesítő várja a potenciális és már meglévő ügyfeleket, akik bármilyen felmerülő kérdésükre választ kaphatnak.
Beck György
, a Vodafone Magyarország Zrt. vezérigazgatója kérdésre válaszolva elmondta, hogy büszkék az egy év alatt végrehajtott hálózatfejlesztésükre, melynek eredményeként 9 millió magyar számára vált elérhetővé a nagy sebességű mobilinternet. 1200 olyan településre is eljutottak, ahol korábban nemhogy mobil-, még vezetékes internet sem volt. Ez óriási lépés – hangsúlyozta a vezérigazgató. A Vodafone a Huawei segítségével valósította meg a hálózatfejlesztést, a partner azóta Észak-Afrika, Európa és a volt Szovjetunió összesen 39 országába szállít bázisállomásokat, s a komáromi és a pécsi gyártóüzem mellett egy logisztikai központot is működtet Magyarországon. – 3 milliárd dolláros exportja komoly tényező a magyar GDP-ben, s a Vodafone büszke arra, hogy a mobilszolgáltatón keresztül érkezett a Huawei az országba, illetve a térségbe – mondta Beck György.
Piller Gábor
, a Vodafone vállalati üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese szemléletváltásról beszélt, arról, hogy a társaság szeretne olyan rugalmas lenni, mint amennyire rugalmasak a kis- és középvállalkozások. Az új szegedi üzletben is nyílt egy kisvállalkozói sarok, ahol kiemelten kezelik az ügyfeleket, és ahol egy-egy élő, valós, helyi ügyfelét mutatja be a Vodafone.
Takács Zsolt
, az új üzletet működtető, s már 9 éve Vodafone-partner GSM Takács Kft. ügyvezetője hangsúlyozta, hogy a kialakított okos sarokban a helyszínen azonnali technikai segítség vehető igénybe, míg a vállalati sarok értelemszerűen a „közületek”, vállalkozói ügyfelek kiemelt kezelését biztosítja. A bolt kialakítása garantálja a személyes kapcsolatot, s örül annak, hogy a Vodafone ismét visszatért Szeged főutcájára.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.