A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. beruházásában uniós források segítségével megvalósult M43-as autópálya Szeged-Makó szakaszán található Móra Ferenc híd 2012. évben a közlekedési létesítmény kategóriában Építőipari Nívódíjat kapott.
A 600 m hosszú, 30 m széles Móra Ferenc híd név „extradosed”, vagyis függesztett-feszített híd, mely átmenetet képez a gerendahíd és a ferdekábeles híd technológiája között. Ez egy látszólag egyszerű gerenda-híd, melyet több innovációs ötlettel tettek korszerűvé, egyedivé. A szerkezet vonalából kiemelték a feszítő kábeleket - ez esetben két 22 méteres pilon segítségével - melyek így hatékonyan segítik a karcsú híd teherbírását. További újítás még a híd keresztmetszete is: az alsó és felső vasbeton lemezek között a terhelést trapéz gerinclemezek viselik. Ezzel a megoldással a szerkezet önsúlya jelentősen csökkent, miközben a hasznos teherbírás nem változott. Németországban alkalmaztak már hasonló szerkezetet, de ilyen típusú - szerényebb méretekkel – extradosed szerkezetű, trapéz-övlemezes megoldást eddig csak Japánban építettek. Az Építőipari Nívódíjat az Építőipari mesterdíj Alapítvány ítéli oda, évente egyszer, tíz kategóriában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.