Egy aradi internetes portál szerint nem halad nálunk az autópálya-építés Makó-Nagylak között, azt írják, akár egy év csúszás is várható, míg náluk 2013 végéig elkészül a Nagylak-Arad-Temesvár vonal. A NIF tájékoztatása szerint egy-két hónappal kezdik csak később a munkálatokat az eredeti tervekhez képest.
Az
, hogy a románok a Nagylak-Arad-Temesvár részt 2013 végéig biztosan megépítik, a magyar szakasz, azaz a Makó és Nagylak közötti 23 kilométer átadása gazdasági, pénzügyi nehézségek miatt csúszni fog, akár egy évet is. Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF) tájékoztatása szerint halad a beruházás, a közbeszerzés 2012. januárjában írták ki, s augusztusban kötnek szerződést a nyertes pályázóval, az autópálya-szakasz befejezésének határideje 2014. szeptember 30. Ez
egy hónapnyi csúszás. Valamivel több, mint egy éve, 2011. április 20-án helyezte teljes hosszban forgalomba a NIF az M43-as autópálya Szeged–Makó szakaszát, az új gyorsforgalmi út mintegy 34,6 km hosszú, 2x2 forgalmi sávval épült meg. A szakasszal kapcsolatos fő elvárás volt, hogy tehermentesítse a napi háromezres kamionforgalmat elszenvedő Szegedet, valamint a nyomvonal további szakaszain fekvő településeket; Szőreget, Deszket, Klárafalvát, Ferencszállást, Kiszombort és Makót.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.