A Merkbau Szegeden is építőanyag-kereskedést nyitott + FOTÓK



Szegeden, a Budapesti úton nyitotta meg 7 ezer négyzetméteres telken 600 négyzetméter alapterületű építőanyag-kereskedését a több mint két évtizedes múlttal rendelkező Merkbau Építőipari és Kereskedelmi Kft., így most már három telephelyen várják az ügyfeleket széles termékpalettájukkal.
A Merkbau Kft.-nek három fő üzletága van: építőipari generál kivitelezés, építőanyag-kereskedelem, illetve szerszám- és szerszámgép-kereskedelem. Az építőipari generál kivitelezés a mély- és magasépítésre egyaránt vonatkozik, az ország egész területén vállalnak munkákat. Az első építőcenterüket Kiskunhalason létesítették, majd 1998-ban Baján, most pedig Szegeden nyitottak építőanyag-kereskedést. Egyedülállóan széles áruválasztékkal, illetve naponta más és más akciókkal várják a vásárlókat. A Merkbau a fejlesztésben látja az előrelépés lehetőségét, ezért nyitnak új piacok felé a gazdasági válság ellenére. Legfőbb célkitűzésük, hogy a szegediekkel megismertessék és megszerettessék termékeiket, szolgáltatásaikat. A bőséges áruválasztékból kiemelhetők a saját gyártású nyílászáróik, melyeket egyedi méretben többféle profilrendszerrel, kettő vagy háromrétegű üvegezéssel is legyártatnak a vevők igényeihez igazodva. A Merkbaunál az építéshez és felújításhoz a legtöbb termék azonnal telepi készletről beszerezhető, klasszikus építőanyagoktól a hőszigeteléseken át a festékekig. Festékekből és vakolatokból a készre kever színeken kívül az építőcenterben azonnal, digitális színkeveréssel állnak a vásárlók rendelkezésére. A cég nagykereskedelmi tevékenységet is végez, így nem csak a lakossági ügyfelek megelégedését szolgálja a szegedi építőcenter megnyitása. A hivatalos ünnepség megkezdése előtt
Merényi Jakab
ügyvezető igazgató,
Balanyi László
gazdasági igazgató és
Knáb János
műszaki igazgató juharfát ültetett el az építőcenter udvarában. Üdvöző beszédében Balanyi László gazdasági igazgató bemutatta a Merkbau Kft.-t, illetve a vele együttműködő hazai és külföldi cégcsoportokat, elmondta, miért most és miért Szegeden nyitották meg kereskedelmi egységüket, ismertette, milyen kereskedelmi politikát szeretnének folytatni a jövőben, végül pedig az újonnan átadott telephely műszaki paramétereiről számolt be, majd szólt a termékkínálatról és az áruválasztékról. Gazdasági válság ellenére a cég nem a meghátrálást, hanem az előrelépést, az építkezést, a növekedést választotta, miközben mindig szem előtt tartotta a stabilitást és a biztonságot, hangsúlyozta az igazgató. A megváltozott gazdasági körülmények közepette a cégcsoport számára a legfontosabb célok között szerepel a likviditás fenntartása, a dolgozói kollektíva, valamint az eredményesség és a minőség megőrzése. Elsősorban bővülő szolgáltatás- és termékkínálattal, szakértelemmel, megbízhatósággal szeretnének a vevők rendelkezésére állni. Jelenleg 70 milliós árukészlettel várják a vásárlókat, a kínálat pedig 1500 cikkszámban testesül meg. A külső tárolási terület bővítésével az áruválaszték is idővel növekedni fog - ígérte Balanyi László. Az ünnepség a szalagátvágás után is folytatódott.
Pálinkó Lujza
tánciskolájának fürge lábú, fiatal, tehetséges tanítványai mutatkoztak be a közönségnek nagy sikert aratva temperamentumos fellépésükkel.