Szegeden, a Budapesti úton nyitotta meg 7 ezer négyzetméteres telken 600 négyzetméter alapterületű építőanyag-kereskedését a több mint két évtizedes múlttal rendelkező Merkbau Építőipari és Kereskedelmi Kft., így most már három telephelyen várják az ügyfeleket széles termékpalettájukkal.
A Merkbau Kft.-nek három fő üzletága van: építőipari generál kivitelezés, építőanyag-kereskedelem, illetve szerszám- és szerszámgép-kereskedelem. Az építőipari generál kivitelezés a mély- és magasépítésre egyaránt vonatkozik, az ország egész területén vállalnak munkákat. Az első építőcenterüket Kiskunhalason létesítették, majd 1998-ban Baján, most pedig Szegeden nyitottak építőanyag-kereskedést. Egyedülállóan széles áruválasztékkal, illetve naponta más és más akciókkal várják a vásárlókat. A Merkbau a fejlesztésben látja az előrelépés lehetőségét, ezért nyitnak új piacok felé a gazdasági válság ellenére. Legfőbb célkitűzésük, hogy a szegediekkel megismertessék és megszerettessék termékeiket, szolgáltatásaikat. A bőséges áruválasztékból kiemelhetők a saját gyártású nyílászáróik, melyeket egyedi méretben többféle profilrendszerrel, kettő vagy háromrétegű üvegezéssel is legyártatnak a vevők igényeihez igazodva. A Merkbaunál az építéshez és felújításhoz a legtöbb termék azonnal telepi készletről beszerezhető, klasszikus építőanyagoktól a hőszigeteléseken át a festékekig. Festékekből és vakolatokból a készre kever színeken kívül az építőcenterben azonnal, digitális színkeveréssel állnak a vásárlók rendelkezésére. A cég nagykereskedelmi tevékenységet is végez, így nem csak a lakossági ügyfelek megelégedését szolgálja a szegedi építőcenter megnyitása. A hivatalos ünnepség megkezdése előtt
Merényi Jakab
ügyvezető igazgató,
Balanyi László
gazdasági igazgató és
Knáb János
műszaki igazgató juharfát ültetett el az építőcenter udvarában. Üdvöző beszédében Balanyi László gazdasági igazgató bemutatta a Merkbau Kft.-t, illetve a vele együttműködő hazai és külföldi cégcsoportokat, elmondta, miért most és miért Szegeden nyitották meg kereskedelmi egységüket, ismertette, milyen kereskedelmi politikát szeretnének folytatni a jövőben, végül pedig az újonnan átadott telephely műszaki paramétereiről számolt be, majd szólt a termékkínálatról és az áruválasztékról. Gazdasági válság ellenére a cég nem a meghátrálást, hanem az előrelépést, az építkezést, a növekedést választotta, miközben mindig szem előtt tartotta a stabilitást és a biztonságot, hangsúlyozta az igazgató. A megváltozott gazdasági körülmények közepette a cégcsoport számára a legfontosabb célok között szerepel a likviditás fenntartása, a dolgozói kollektíva, valamint az eredményesség és a minőség megőrzése. Elsősorban bővülő szolgáltatás- és termékkínálattal, szakértelemmel, megbízhatósággal szeretnének a vevők rendelkezésére állni. Jelenleg 70 milliós árukészlettel várják a vásárlókat, a kínálat pedig 1500 cikkszámban testesül meg. A külső tárolási terület bővítésével az áruválaszték is idővel növekedni fog - ígérte Balanyi László. Az ünnepség a szalagátvágás után is folytatódott.
Pálinkó Lujza
tánciskolájának fürge lábú, fiatal, tehetséges tanítványai mutatkoztak be a közönségnek nagy sikert aratva temperamentumos fellépésükkel.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.