A magyarok 67 százaléka szívesebben vásárol árut vagy szolgáltatást olyan vállalatoktól, amelyek programjában szerepel a társadalmi felelősségvállalás, az európai átlag 55 százalék.
A Nielsen piackutató vállalat pénteki, MTI-hez eljuttatott kutatási eredményeiből kiderül, hogy a magyarok 61 százaléka munkavállalóként is előnyben részesíti azokat a cégeket, amelyek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás iránt. Európában ugyanez az arány 54 százalék. Az ilyen munkaadóknál a magyarok 12, az európaiak 19 százaléka alacsonyabb bért is elfogadna - derül ki a közleményből. Azt a kérdést is feltették, hogy az emberek hajlandók-e többet fizetni egy termékért vagy szolgáltatásért, ha közcélokat is támogató vállalkozástól származik. Magyarországon a válaszadók 32 százaléka mondott igent, és hasonló volt az európai arány is. A Nielsen kíváncsi volt arra is, hogy az emberek szerint leginkább mely közösségi célokat kellene támogatnia a vállalatoknak. A magyar válaszadók 65 százaléka nevezte meg a környezetvédelmet, 62 százaléka pedig azt, hogy szüntessék meg a mélyszegénységet és az éhezést. 59 százalék nevezte fontosnak, hogy ezek a cégek teremtsenek "rendes bért" fizető munkahelyeket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.