Elindult a cipősdoboz-akció Szegeden is


Mennyi szeretet fér egy dobozba?

A Baptista Szeretetszolgálat nyolc éve indította el cipősdoboz-gyűjtő akcióját azért, hogy a nehéz sorsú gyermekek se maradjanak ajándék nélkül karácsonykor. Az idei gyűjtés most kezdődik és december 19-éig tart.
Tavaly több mint 24 000 doboznyi ajándék gyűlt össze, remélhetőleg idén még ennél is több fog – mondta
Kalla Tímea
, a Baptista Szeretetszolgálat Doboztündére azon a pénteki sajtótájékoztatón, amelyen bejelentették az is: a cipősdoboz akció szegedi partnere a Factory Creative Studio lesz. – A a cég most indította el társadalmi felelősségvállalás programját – mondta a Factory szegedi irodaházában tartott sajtótájékoztatón Fábiánné Bíró Ildikó, a médiakommunikációs ügynökség cégvezető-társtulajdonosa. – Úgy döntöttünk, hogy a Baptista Szeretetszolgálat cipősdoboz programjába kapcsolódunk be támogatóként, mert hisszük, hogy egy cipősdobozba nagyon sok szeretet fér. Szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy karácsonykor nagyon sok kisgyerek kapjon ajándékot. A Factoryt 11 éve alapítottuk, éppen ezért a szegedi gyűjtést ma 11 dobozzal indítottuk el. Bízunk abban, hogy december 19-ig több száz doboznyi ajándékot tudunk összegyűjteni. Az ajándékokat munkanapokon 19-ig 9 és 16.30 között hozhatják be az adományozók a Factory szegedi irodaházába, a József Attila sugárút 55. szám alá. Kalla Tímea, a Baptista Szeretetszolgálat jószolgálati programjának doboztündére hozzátette: nyolc éve, amikor a cipősdoboz akció elindult, 10 000 ajándék összegyűjtése és szétosztása volt a cél – a második évben már 16 000 cipősdoboz talált gazdára. – Az elmúlt évben 22 450 doboz ajándékot tudtunk szétosztani 0-14 éves gyerekeknek, országszerte 100 gyűjtőpontot működtetünk. Szegeden a Baptista Szeretetszolgálat Hétvezér utcai irodája felügyeli a szegedi gyűjtést, ők toboroznak önkénteseket is, akik segítenek a dobozok ellenőrzésében, szétosztásában, szállításában. A szolgálat örömmel veszi, hogy a Factory Creative Studio Kft. bekapcsolódik a gyűjtésbe, minden segítséget szívesen fogadunk. A Szegeden összegyűjtött ajándékokat Szegeden és környékén osztják szét szolgálatunk munkatársai – mondta Kalla Tímea.
Cipősdoboz-kisokos
A programban 0-14 éves gyerekeknek adományozhatnak ajándékot magánszemélyek, cégek, szervezetek.
Mi kerüljön a cipősdobozba?
– Játékok: kisautók, labdák, babák, plüssállatok, jojók, világító vagy hangot adó játékok, (lehetőség szerint extra elemmel), – iskolai eszközök: tollak, ceruzák, számológépek, zsírkréta, kifestők, jegyzettömbök, – higiéniai eszközök: fogkefe, fogkrém, szappan, fésű, – egyéb: cukorkák, nyalókák, rágó, napszemüveg, pólók, játék ékszerek, hajgumik, óra, kis képeskönyv... A gyerekek örülnek egy családi fotónak is néhány üdvözlő sorral, jókívánságokkal. A cipősdoboz alját és tetejét külön kell becsomagolni. Az ajándékozó írja rá, hogy hány éves gyermeknek, kisfiúnak vagy kislánynak szánja az ajándékot. A szegeden összegyűjtött ajándékokat szegedi és szeged környéki gyermekeknek juttatják el a Baptista Szeretetszolgálat munkatársai. Az akcióról további információk olvashatók a ciposdoboz.hu valamint a factory.co.hu oldalon, továbbá a Facebook-on a Factory és a Cipősdoboz oldalon is.
A Factory
A szegedi székhelyű Factory Creative Studio több mint 60 főt foglalkoztat. Az ezredfordulón alapított cégnél a klasszikus kreatív ügynökségi feladatok ellátása mellett jelentős szoftver- és újplatform-fejlesztés, K+F tevékenység folyik. Integrált kommunikációs ügynökségként a Factory fő célpontja a „broadcast” iparág. Sokszínű portfóliójával azon kevés magyar cégek közé tartozik, amelyek „crossmedia és multiscreen technológiákat”, „on air, online, on paper” megoldásokat egyaránt kínálnak. Legnagyobb tudása ezen kompetenciák szinergiájában jelentkezik. A cég megrendeléseinek harmada Londonból és Los Angelesből, a televíziós és filmes ipar két központjából érkezik: az ügynökség a nemzetközi üzleti környezetben ugyanolyan jól eligazodik, mint a hazai piacon. Fejlesztési elképzeléseinek központjában ma már az oktatás, az innováció és a kutatás-fejlesztés erősítése szerepel, és ebben kíván a térség meghatározó szereplője lenni. A cég dolgozói büszkék arra, hogy a vállalat nemrég elnyerte a Legjobb Női Munkahely 2010. valamint a Családbarát Munkahely díjat, a cég ügyvezető-kreatív igazgatója, Fábián Zsolt ügynökségi kategóriában megkapta a hazai kommunikációs szakma kiemelkedő képességű szakembereinek járó Golden Brain díjat.