A NAV Dél-alföldi Regionális Adó Főigazgatósága szeptembertől új szolgáltatással kívánja segíteni a központi ügyfélszolgálati helyeken megjelenő ügyfeleket. Az új szolgáltatás, először a régió megyeszékhelyein, Békéscsabán, Kecskeméten és Szegeden kerül bevezetésre, annak érdekében, hogy lehetőséget biztosítsunk ügyfeleink részére az adóügyeik legrövidebb várakozással történő intézésének megtervezéséhez.
Az ügyintézés hatékonyságának fokozása érdekében folyamatos megfigyelésre került az utóbbi hetekre vonatkozóan az ügyfelek várakozási idejének nagysága, mely eredményeként megállapítható, hogy vannak minimális és a magas ügyfélszám miatti, hosszabb várakozási idejű időszakok is. A szolgáltató jelleg erősítése mellett a főigazgatóság célja, hogy az ügyfelek eredményesen, ugyanakkor a személyes megjelenést igénylő ügyeiket a lehető legkevésbé leterhelt ügyfélfogadási időben, minél rövidebb idő alatt intézhessék el. Ennek érdekében a jövőben a központi ügyfélszolgálatokon kifüggesztésre, a belső kivetítőkön megjelenítésre kerülnek, továbbá tájékoztató szórólapokon is megtalálhatók lesznek a heti várakozási idők, illetve az ügyfélszámok mindenkori aktuális adatai. További újdonság, hogy ezek az információk megtekinthetők a NAV elektronikus portálján is. Ehhez nem kell mást tenniük az ügyfeleknek, mint a http://www.apeh.hu/regiok/delalfold - jobb oldali információs sávon a >Segítség
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.