Az online fizetési eszközök elterjedésével nagy ugrás várható az internetes biztosítási szerződések számában - állapította meg a KandH csoport és a GfK Hungária közös kutatása.
Az MTI-hez pénteken eljuttatott összefoglaló szerint a kötelező gépjármű-felelősség biztosítást (kgfb) a legtöbben online összehasonlító oldalakon kötik meg. Az 505 fő interneten történt megkérdezésével májusban készült felmérés azt mutatja, hogy az internethasználók 96 százalékának fontos a váratlan helyzetekre történő felkészülés, amelyre 89 százalékuk szerint a biztosításkötés megfelelő eszköz lehet. A jövőorientált, hosszú távú látásmód az átlagosnál jellemzőbb az 50 év felettiekre, a családosokra és a több mint 250 ezer forintos havi jövedelemmel rendelkező háztartásokra - állapította meg a kutatás. A megkérdezettek a biztosítás megkötése előtt jellemzően egy forrásból tájékozódnak, de a különböző termékeknél eltérő módon. A kgfb szerződések előtt az online biztosítási alkuszok honlapjain az ügyfelek 71 százaléka másfél-két órát fordít tájékozódásra a döntés előtt. Az élet-, baleset- és lakásbiztosítások megkötésénél inkább a biztosítási ügynökökhöz (67, 64 és 60 százalékban) vagy biztosítói honlapokhoz (18, 17 és 20 százalékban) fordulnak az érdeklődők. A felmérés szerint egyelőre az utasbiztosításnál ragaszkodnak az ügyfelek a személyes tájékoztatáshoz a biztosítói- és bankfiókokban.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.