Teljesen megújul az Origo Zrt.-hez tartozó iWiW közösségi portál arculata: egyszerűbbé, kezelhetőbbé válik a felhasználói felület, a profiloldalak áttekinthetőbbek lesznek, a képek mérete is megnő, valamint könnyebbé válik a navigálás az albumok között, emellett maga az iWiW-logó is megváltozik - írja a Világgazdaság Online.
A megújulással az iWiW kimondott célja, hogy megtartsa a felhasználóit, illetve hogy aktivizálja a jelenlétüket az oldalon. A magyar közösségi oldalt az idén novemberben előzte meg a Mark Zuckerberg által 2004-ben alapított Facebook, a világ vezető közösségi honlapja. A magyar közösségi oldalnak egyébként naponta 1,2-1,3 millió egyedi látogatója van, amivel továbbra is a leglátogatottabb hazai honlap. (Forrás:
)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.