A hét kérdése rovatban ezúttal arra vagyunk kíváncsiak, Önök szerint mi volt a 2010. évi országgyűlési választások első fordulójának legnagyobb meglepetése.
A múlt héten kivételes módon – a kampánycsendre való tekintettel – két kérdést is feltettünk kedves olvasóinknak. Először arról érdeklődünk, mely párt listáját támogatják majd április 11-én. A SZEGEDma.hu szavazását a Fidesz-KDNP nyerte 47 százalékkal (ennél picit többet kapott a pártszövetség vasárnap), a második helyen a Jobbik végzett 24 százalékkal (a valós súlyánál tehát jóval erősebb a radikális párt internetes aktivitása), a dobogó alsó fokára pedig az LMP állhatott 9 százalékkal (portálunkon is érezhető volt tehát, hogy az új erő jelentősen átlépheti a parlamenti küszöböt). A negyedik MSZP (8 százalék) szavazói viszont nem serénykedtek túlságosan a mi voksolásunkon. Péntek éjféltől azt a kérdést tettük föl, mi az Önök véleménye a kampánycsendről. Nos, látogatóink rendkívül megosztottak a kérdésben, hiszen nem sokkal többen (50 százalék) mondták azt, hogy semmi értelme, hiszen betarthatatlan, mint ahányan (45 százalék) úgy vélekedtek, igenis hasznos, legalább addig sem harcolnak egymással a pártok. Ezen a héten arra vagyunk kíváncsiak, Önök szerint mi volt április 11-e legnagyobb meglepetése. A Fidesz-KDNP jelentős győzelme? Az LMP megerősödése? Vagy más? Szavazni a jobb oldali menüsorban található A hét kérdése rovatban lehet, s ugyanitt tekintheti meg azt is, hogyan, milyen százalékban oszlanak meg a vélemények az adott témában. Előre is köszönjük véleménynyilvánítását, s hogy ilyen módon is velünk szerkeszti a SZEGEDma.hu-t!
Ön melyik párt listájára szavaz április 11-én?
Fidesz-KDNP (47%) Jobbik (24%) LMP (9%) MSZP (8%) Más szervezet (MDF, Civilek, MIÉP) listájára. (8%) Fogalmam sincs, mit teszek vasárnap. (4%)
Mi a véleménye a kampánycsendről?
Jó, hogy van, legalább addig sem nyírják egymást a pártok. (45%) Semmi értelme, a mai világban már nem lehet betartani. (50%) Mi az, hogy kampánycsend? (5%)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.