Hatmillió forintot kapott az utóbbi két évben a BKV imázsnövelésére és PR-cikkek megjelentetésére a szatirikus kétheti lap – értesült a Magyar Nemzet. A lap szerint ez is azt igazolja, hogy a BKV az elmúlt három évben a balliberális oldal kifizetőhelye lett.
A Hócipő legutóbb tavaly novemberben közölt a fővárosi közlekedési társaságról kétoldalas összeállítást, amely mindössze összeollózott fotókból és ezekhez írt „humoros” képaláírásokból állt. Ezért a BKV Zrt. idén márciusban bruttó hárommillió forintot fizetett a Pont Ez Kft.-nek „a BKV közéleti elfogadottságának javítására, a cég imázsát növelő PR-cikkek megjelentetésére”. A Magyar Nemzet mai (csütörtöki) számában további részletek is olvashatók a
Farkasházy Tivadar
többségi tulajdonában álló Hócipő Kft. és a Pont Ez Kft. kapcsolatáról, a balliberális oldal mellett kampányoló lapról, illetve az ezért kapott anyagi támogatásokról és kitüntetésekről.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.