Közélet

Megkezdte a Jobbik az EP-kampányát

Megkezdte a Jobbik az EP-kampányát

2009. március 28., szombat
Megkezdte a Jobbik az EP-kampányát

A Jobbik Csongrád Megyei Szervezete szombat délelőtt az európai képviselői választás kampányának kezdeteként bemutatta a párt megyei vezetőit. Tóth Péter, a jobboldali radikális párt megyei és szegedi elnöke elmondta, hogy a 70 napos kampányban több aktivista szervezet segítségével az összes megyei településre eljutnak, szórólapoznak, standokat állítanak, sőt májusban óriásplakátokat is kihelyeznek majd, hogy megismertessék az emberekkel az 54 oldalas „Magyarország a magyaroké" nevű programot.

A Jobbik klubhelységében

Tóth Péter

bemutatta a megyei vezetőket.

Horváth Tibor

Csongrádot,

Virágos Ádám

Szentest,

Fazekas Ferenc

Makót képviseli.

Tóth László

a Csongrád Megyei Választási Bizottság delegáltja.

Rácz Tibor

a szegedi szervezet alelnöke az egyes,

Ö. Kovács Márton

alelnök a kettes,

Varga Antal

pedig a hármas választókerületért felel.

„Magyarország a magyaroké"

Tóth szerint az EP-választás egy valós, mért adatokkal alátámasztott képet fog adni pártjuknak támogatottságáról, és végre megcáfolhatatlanul beigazolódik, ami a ferencvárosi időközi szavazásnál már megmutatkozott, hogy ők képviselik a politikai pártok között a harmadik erőt. Az elnök úgy fogalmazott, hogy a Jobbik programja egy rendpárti program, hiszen minden területen rendet kell végre tenni az országban. Meg kell teremteni azt az agráripari erőt, ami Magyarországra jellemező volt a két háború között. Meg kell védeni a magyar földet, az ingatlanokat, a telkeket, természeti és humán erőforrásokat - fogalmazott Tóth, majd hozzátette, hogy az országot nem lehet gyarmatosítani és rabszolgaként kezelni a honpolgárokat, vagy elűzni őket. A jobbik a magyar érdekeket fogja képviselni

Morvai Krisztina

mögé felsorakozva egész Európában, és mindent megtesz, hogy megvalósítsa programját, hiszen „Magyarország a magyaroké".

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.