A hírről Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója számolt be Facebook-oldalán.
A vállalatcsoport integrációjával a vasúti és autóbuszos személyszállítás egyesült, és ezzel egy időben vált elengedhetetlenné, egy olyan országos diszpécserközpont létrehozása, amely a rendkívüli helyzetekben gyorsan átveszi az irányítást - olvasható a bejegyzésben.
Célunk: a haváriahelyzetekben feltartóztatott utasok gyors és zökkenőmentes továbbutaztatása, hogy mindenki mihamarabb célba érhessen. Legyen szó pótlóbuszok beállításáról, vonat- vagy buszjáratok megállási rendjének, útvonalának megváltoztatásáról, de az eljutás megszervezése mellett az utasok gyors és érdemi tájékoztatása is kiemelt feladatunk.
- írta Hegyi Zsolt.
Ennek érdekében a mostanáig több szervezetben működő utastájékoztatási tevékenységet is újjászervezték, és a Haváriaközpont irányítása alá helyezték. Bővítették a MÁVINFORM tájékoztatási csatornáit is: a legtöbbek által használt online felületeken kívül a korábbinál is több rádió közlekedési hírblokkjában, január elejétől pedig immár az RTL reggeli híradójában is tájékoztatást adnak az ügyeletesek.
Képbe hozni és célba juttatni minden utast a rendkívüli helyzetekben, méghozzá minél gyorsabban. Ez az Országos Haváriaközpont küldetése
- hangsúlyozta a MÁV-csoport vezérigazgatója.
Nyitókép: Facebook/Hegyi Zsolt MÁV-csoport vezérigazgató
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.