Hírzóna

Karbantartás miatt leáll a Telekom online szolgáltatása

Karbantartás miatt leáll a Telekom online szolgáltatása

2 órája
Fotó: Pexels
Karbantartás miatt leáll a Telekom online szolgáltatása

A Magyar Telekom informatikai rendszerének ütemezett karbantartása miatt nem lesz elérhető a Telekom alkalmazás, a Telekom-fiók, a telekom.hu és az üzleti önkiszolgáló portál október 22-én kedden 22 órától várhatóan október 23-án szerdán 18 óráig – közölte a szolgáltató pénteken az MTI-vel.

A 1414-es lakossági és a 1400-s üzleti telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkciókkal áll rendelkezésre, és a várakozási idő is az átlagosnál hosszabb lehet.

Az informatikai rendszerek ütemezett karbantartása nem érinti a mobil- és az otthoni szolgáltatások működését, a Telekom ügyfelei a mobil díjcsomagjukban foglaltak szerint tudnak majd telefonálni és mobilnetezni, valamint az otthoni szolgáltatások is működni fognak – hívták fel a figyelmet.

A tájékoztatás szerint a Mobil Vásárlás alkalmazás és roamingszolgáltatások is a megszokott módon működnek majd, azonban a havidíjas ügyfelek a mobilvásárlási egyenlegüket nem tudják feltölteni a leállás alatt.

A havidíjas mobil- és Domino-ügyfelek a karbantartás ideje alatt a hazai, EU-s és EU-n kívüli netbővítőket az érintett mobilhívószámon sms-ben, a kívánt adatcsomag kódjának beírásával bekapcsolhatják belföldről és roaminghelyzetben egyaránt.

A Domino-ügyfeleknek azt tanácsolja a cég, hogy ha egyenlegüket az online felületen szeretnék feltölteni, azt még a leállás előtt tegyék meg, és ha ekkor járna le az éves adategyeztetésük határideje, azt időben végezzék el.

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.