Új pályázatot írt ki Szeged, ami a "szegedi rakpart komplex fejlesztése" nevet kapta. A tervek között nem másnak kell szerepelnie, minthogy a pályázó hogyan kötné össze a Huszár Mátyás rakpartot a Stefániával.
A Huszár Mátyás rakpart szebb napokat is megélt már: azon túl, hogy alkalmanként lezárják az autósok elől és annak eldugott helyein buliznak, nem igazán kezdett vele a városvezetést semmit.
A kiírt pályázatnak többek között azt kell tartalmaznia, hogy lehetne összekötni akadálymentesen a Roosevelt teret és a Stefániát a rakparttal. Mindennek kiemelt részét képezi, hogy a sok aszfalt és beton miatt csökkentsék a forróságot - vagyis zöldfelületeket kellene kialakítani.
A kiíró városvezetés kiemelte: a kivitelezésben a gyalogos és a kerékpáros forgalom kell, hogy előtérben legyen. Ezt ,,forgalomcsillapított" úttesttel akarják elérni, ráadásul egy rendezvénytér is helyet kapna a rakparton.
Ezen felül a város elképzelési között szerepel az útburkolat felülvizsgálata és annak javítása, a színezett aszfaltburkolat, és a LED közvilágítás kiépítése is. A tervezőnek gondoskodnia kell az uszadékterelőkről és egyéb segédeszközökről, valamint arról, hogy a kikötő bakok járda felöli részénél senki se tudjon beleesni a Tiszába.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.