Az Extreme Digital november 13-ai Black Friday-át követő november 20-22-én zajló Black Friday-hétvégéjén közel 62 ezer rendelést adtak fel, ami mintegy harmadával több a tavalyi hasonló hétvége eladásainál. A három akciós nap 2,6 milliárd forintos forgalmat generált a társaságnál, ami 62 százalékkal magasabb az előző événél. Összesen közel 106 ezer darab terméket rendeltek meg az Extreme Digital fekete pénteki hétvégéjén, ami 32 százalékos növekedés 2019-hez képest, az oldalra látogatók száma pedig ötödével volt magasabb a tavalyinál.
A legnagyobb mértékű növekedést Tolna megyében (80 százalék), Csongrád-Csanád megyében (65 százalék), illetve Budapesten és Pest megyében (63 százalék) produkálták a “fekete hétvégés” vásárlók tavalyhoz képest. A járványhelyzethez alkalmazkodva idén jóval kevesebben, mindössze csak a rendelések 30 százaléka esetében választottak bolti átvételt, ami 20 százalékkal kevesebb a szokásos aránynál. Ezzel párhuzamosan a készpénzmentes fizetést (online bankkártya vagy előre utalás) választotta a vásárlók 43 százaléka.
(Forrás: Extreme Digital)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.