Jól halad a hibás gázszámlák javítása, és a szolgáltató mindenkinek biztosítja a korrekció lehetőségét - közölte az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató Zrt. kedden az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a Főgáz a Dél- és Közép-dunántúli megyékben működő nyolc új irodájában meghosszabbított nyitva tartással várja a fogyasztókat. Így a február 9. és február 23. között a Főgáz által - a korábbi szolgáltatótól, az E.ON-tól kapott hibás adatok alapján - kiállított, a "diktálós fogyasztókat" érintő számlákban múlt héten felfedezett hibás adatok javítása folyamatban van. A korábbi szolgáltató elismerte felelősségét, és együttműködik az új szolgáltatóval a probléma megoldásában. A legtöbb fogyasztó elfogadja, hogy a márciusi tényleges mérőállás diktálásának eredményeként a következő számlában megtörténik a túlszámlázás jóváírása. Aki viszont azonnali korrekciót kér, annak a Főgáz erre is ad lehetőséget. A gyorsabb ügyfélkiszolgálás érdekében most hosszabb nyitva tartással várja a fogyasztókat a Főgáz az érintett megyékben. A Főgáz online ügyfélszolgálata pedig a nap 24 órájában önkiszolgáló ügyfélszolgálatot biztosít az ügyfelek részére. A Főgáz érintett - pécsi, székesfehérvári, szekszárdi, veszprémi, kaposvári, zalaegerszegi, dunaújvárosi, nagykanizsai - ügyfélszolgálati irodáiban hosszabb nyitva tartással, hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 8 és 17 óra, szerdán 10 és 20 óra várják a fogyasztókat; március 5-én, szombaton az irodák 8 és 14 között lesznek nyitva - tartalmazza a tájékoztatás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.