Gazdaság

A Ford bővíti magyarországi értékesítési hálózatát

A Ford bővíti magyarországi értékesítési hálózatát

2016. január 6., szerda
A Ford bővíti magyarországi értékesítési hálózatát

Négy új szalont nyit Ford Magyarországon az idén, folytatva márkakereskedői hálózatának bővítését, amelyet megalapoz, hogy 2015-ben ismét piacvezető márka tudott maradni - tájékoztatta a Ford Közép- és Kelet-Európai Értékesítő Kft. az MTI-t szerdán.

A márkakereskedők 2015-ben 12 300

Ford

személyautót és kishaszonjárművet adtak el, ez 12,2 százalékos piaci részesedést biztosított a márkának Magyarországon. Az értékesítés bővülése megközelítette a teljes újautó-piac 13 százalékos gyarapodását - ismertették a közleményben. Az új személyautók piacán 10 százalékkal részesedik a márka 7576 eladott kocsival, a kishaszonjárművek szegmensében azonban 26 százalékkal, ezt 4600 új autó eladásával érte el tavaly. A közel 10 százalékkal növekvő magyarországi kishaszongépjármű-piacon a Ford eladásai tavaly 1300 darabbal, 38 százalékponttal növekedtek. A kereskedések jól ki tudták használni a növekedési hitelprogram kínálta lehetőségeket, és a Ford a Falubusz programba is be tudott kapcsolódni 302 jármű eladásával. A magyarországi újautó-piac élénkülésében bízva a kereskedői hálózat már 2015-ben is bővült. Novemberben három helyszínen nyitottak márkakereskedést Budapest környékén, ezek valamennyien magas színvonalú ügyfélkiszolgálást biztosító FordStore szalonok. Hasonlók létesülnek az idén is, egy budapesti, valamint egy győri, veszprémi és egy kelet-magyarországi helyszínen. Ez, valamint a folytatódó modell- és technológiai invázió Dalos Attila a Ford magyarországi kereskedelmi igazgatója szerint megalapozza, hogy a márka akár a piaci élénkülés üteménél nagyobb mértékben növekedjen mind a magán-, mind a flottavásárlások területén. A Fordnak jelenleg 20 márkakereskedő partnere 34 telephelyen országszerte. A személygépkocsi-eladásoknál a magánvevők aránya 25 százalék, a flottavásárlóké 75 százalék. A kishaszonjármű kategóriában mintegy 90 százalék a flottavevők aránya - közölte az MTI kérdésére a Ford. A cég beszámolt arról is, hogy 2015-ben a szervizhálózatban közel 10 százalékkal emelkedett az ügyféllátogatások száma.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.