Váratlanul érte a telefonadó a direkt marketinges, telefonos közvélemény-kutató cégeket, illetve egyes call centereket, amelyek főtevékenységéhez elengedhetetlen a rendszeres telefonálás - írta csütörtöki számában a Napi Gazdaság.
Nem tartja szerencsésnek a telefonadó év közbeni bevezetését a Direkt Marketing Szövetség, a Magyarországon 4 milliárd forint forgalmat elérő szektorban többségében más területeken kevéssé alkalmazható dolgozók munkahelyei kerülhetnek veszélybe. Piaci szereplők szerint a költségek már most elérik a bevétel 90 százalékát, a költségnövekedés így egyértelműen minőségromlást hoz majd, amelynek nyomán a megrendelők idővel olcsóbb és eredményesebb kommunikációs csatornák után nézhetnek - írta szakértőkre hivatkozva a Napi Gazdaság.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.