Gazdaság

Nemzetközi befektetést kapott egy magyar online marketing cég

Nemzetközi befektetést kapott egy magyar online marketing cég

2012. május 11., péntek
Nemzetközi befektetést kapott egy magyar online marketing cég

A szegedi Antavo online marketing megoldásait 90 országban használják, munkájukra nemrég felfigyelt a Seedcamp befektetői hálózat, ami először eszközölt befektetést magyar projektbe.

A nemzetközi kapcsolatrendszer, az ingyenes üzleti szolgáltatások és a londoni - a Google épületében lévő - iroda mellé 50 ezer eurós, közel 15 millió forintos befektetést kapott az online promóciós megoldásokra fókuszáló magyar startup, az Antavo. A Seedcamp nemzetközi befektetési program történetében korábban három magyar startup is bejutott a versenyre, de a Joobili, a HealtMash és a Mixgar végül nem kapott befektetést. A jelenleg világ 90 országában, 18 nyelven használt Antavo Promotion Builder lényege, hogy segítségével könnyen indíthatók internetes promóciós kampányok. Az Antavo más megoldásokkal szembeni előnye, hogy használatához nem szükséges informatikai tudás, a szükséges szövegek és képek megadása után a promóciók egyszerre jelenhetnek meg saját weboldalon és a Facebook felületén is. A londoni kapcsolatépítés mellett a cég a fejlesztést továbbra is Magyarországon, Szegeden szeretné tartani.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.