Az április végén Budapesten megrendezett 31. Construma Nemzetközi Építőipari Kiállítás tapasztalatairól számoltak be portálunknak Csongrád megyei résztvevők.
A minden gazdasági nehézség ellenére is jól funkcionáló rendezvényét idén április 18-22. között tartotta meg a Hungexpo. Ebben az évben az „otthonbelsőtől a külvárosig” fogta át az építészet, az építkezés témaköreit a három egy időben zajló kiállítás. A 31. Construma Nemzetközi Építőipari Kiállítás, az OTTHONDesign - 1. Otthonteremtési Szakvásár és az URB:ICON - 1. Nemzetközi Városfejlesztési Kiállítás és Projektvásár új termékekkel és szolgáltatásokkal, új kiállítókkal várta a nagyközönséget és a szakmai érdeklődőket a Budapesti Vásárközpont 5 pavilonjában, összesen több mint 20 ezer négyzetméteren 500 kiállító részvételével. A szervező Hungexpo tájékoztatása szerint a nagy számban megjelenő szakmai érdeklődők mellett az idén ugyan valamivel kevesebb nézelődő volt, mint tavaly, ugyanakkor a KITválasszak.com is azt tapasztalta, hogy az érdeklődők konkrét céllal érkeztek a kiállításra. Sokan építkezés vagy inkább felújítás előtt álltak, és ahhoz gyűjtöttek információkat. Más cégekhez hasonlóan ők is akcióval kedveskedtek a standjukhoz látogatóknak. Cégük ingyenes kibővített miniweblap-akcióval, valamint a szakkivitelezők, szakkereskedők számára kedvezményes regisztrációs lehetőséggel készült. Ezenkívül itt mutatták be új portáljukat: tuzbiztos.com elérhetőséggel. A közönségnapon adták át sikeres Facebook-játékjuk nyertesének,
Kalocsainé Sáfrány Anikónak
, egy 50 ezer forint értékű Knauf Insulation hőszigetelő utalványt, melyet
Kanyuk László
, a Knauf Insulation marketingvezetője nyújtott át rövid beépítési tanácsadással egybekötve. Összességében sikeresnek ítélték a kiállításon való részvételünket: mivel Szegeden van a telephelyük, így ez egy nagyon jó lehetőség volt számukra egy helyen sok jelenlegi és leendő partnerrel találkozni. Egy másik Csongrád megyei kiállító, a hódmezővásárhelyi Károlyi-kert részéről
ifj. Károlyi Zoltán
úgy összegzett: már több mint tíz éve rendszeresen jelennek meg többek között a Construma kiállításon is, és folyamatos csökkenést tapasztalnak a látogatószámban. „Ennek szerintem többek között az lehet az oka, hogy az internet világában mindent megtalálnak az érdeklődők pár kattintás alatt, ráadásul egyre több helyen, egyre több témában rendeznek kiállításokat. Ez egy ördögi kör, hogy egyre kevesebb látogató miatt egyre kevesebb cég állít ki, ezért egyre kevésbé éri meg az embereknek eljönni.” Összességében azért megtérült a befektetett energia? - kérdeztük. „Azért próbáljuk mindig, mert van, amikor megéri, van, amikor nem, de ha nem vagyunk ott, és nem látnak minket az emberek, sosem tudjuk meg, hogy megérte volna-e” - foglalta össze a motivációkat.
Írásunk együttműködő szakmai partnere a KITválasszak.com, az építőipar térképe.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.