A Magyar Energia Hivatal (MEH) előírásai alapján az EDF DÉMÁSZ, mint minden más magyarországi egyetemes és hálózati engedélyes is elvégzi az országosan egységesített fogyasztói elégedettségi felmérést a lakossági és kisüzleti ügyfelek körében.
Az Energiafogyasztók díját 2011-es tevékenysége alapján az egyetemes szolgáltató és a hálózati engedélyes kategóriában is az EDF DÉMÁSZ Társaságcsoport kapta meg. A felmérés tanulsága szerint az ügyfelek elvárása egyre nő az üzemzavarok elhárításával kapcsolatban és kiemelten fontosnak tartják a telefonos hibabejelentő vonal elérhetőségét, a gyors hibaelhárítást, valamint a tervezett áramszünetekről kapott tájékoztatást. Az egyetemes szolgáltatói tevékenység vizsgálata során kiderült, hogy háztartási ügyfeleink különösen elégedettek a számla érkezésével és annak pontosságával, az elszámolási módokkal, a személyes ügyfélszolgálat működésével és a Társaság honlapjával. A legtöbb tevékenység esetében ügyfeleink jóval elégedettebbek, mint az összes szolgáltató ügyfelei együttesen. Ezek közül is kiemelkedő az EDF DÉMÁSZ a reklamációs ügyintézés során nyújtott tevékenysége és a számla áttekinthetősége, érthetősége. Az EDF DÉMÁSZ Társaságcsoport számára kiemelt fontosságú a szolgáltatás minősége és az ügyfelek elégedettsége, ezért különös öröm, hogy az elmúlt 16 évben 12 alkalommal ítélték oda az első díjat a Társaságcsoportunknak. Az EDF DÉMÁSZ Társaságcsoport megköszöni ügyfeleinek, hogy véleményükkel hozzájárultak a Társaság sikeréhez és a jövőben is igyekszik magas színvonalú szolgáltatásaival kivívni fogyasztói elégedettségét!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.