DÉMÁSZ-ügyfelek a legelégedettebbek között



A Magyar Energia Hivatal (MEH) előírásai alapján az EDF DÉMÁSZ, mint minden más magyarországi egyetemes és hálózati engedélyes is elvégzi az országosan egységesített fogyasztói elégedettségi felmérést a lakossági és kisüzleti ügyfelek körében.
Az Energiafogyasztók díját 2011-es tevékenysége alapján az egyetemes szolgáltató és a hálózati engedélyes kategóriában is az EDF DÉMÁSZ Társaságcsoport kapta meg. A felmérés tanulsága szerint az ügyfelek elvárása egyre nő az üzemzavarok elhárításával kapcsolatban és kiemelten fontosnak tartják a telefonos hibabejelentő vonal elérhetőségét, a gyors hibaelhárítást, valamint a tervezett áramszünetekről kapott tájékoztatást. Az egyetemes szolgáltatói tevékenység vizsgálata során kiderült, hogy háztartási ügyfeleink különösen elégedettek a számla érkezésével és annak pontosságával, az elszámolási módokkal, a személyes ügyfélszolgálat működésével és a Társaság honlapjával. A legtöbb tevékenység esetében ügyfeleink jóval elégedettebbek, mint az összes szolgáltató ügyfelei együttesen. Ezek közül is kiemelkedő az EDF DÉMÁSZ a reklamációs ügyintézés során nyújtott tevékenysége és a számla áttekinthetősége, érthetősége. Az EDF DÉMÁSZ Társaságcsoport számára kiemelt fontosságú a szolgáltatás minősége és az ügyfelek elégedettsége, ezért különös öröm, hogy az elmúlt 16 évben 12 alkalommal ítélték oda az első díjat a Társaságcsoportunknak. Az EDF DÉMÁSZ Társaságcsoport megköszöni ügyfeleinek, hogy véleményükkel hozzájárultak a Társaság sikeréhez és a jövőben is igyekszik magas színvonalú szolgáltatásaival kivívni fogyasztói elégedettségét!