Az idén januárban 2 millió 214 ezerre nőtt Magyarországon a mobilinternet-előfizetések száma, míg a teljes előfizetői számon belül az aktív - a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő - ügyfeleké az előző havi 1 millió 696 ezerről 1 millió 738 ezerre emelkedett - közölte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) csütörtökön az MTI-vel.
A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Telenor piaci része 28,19 százalékról 27,77 százalékra csökkent, ugyanakkor a Vodafone részesedése 24,13 százalékról 24,50 százalékra, míg a T-Mobile-é 47,68 százalékról 47,73 százalékra nőtt. A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az összes előfizetőt tekintve a Telenor piaci részesedése 27,53 százalékról 27,33 százalékra csökkent, míg a Vodafone-é 23,81 százalékról 23,94 százalékra, a T-Mobile-é pedig 48,66 százalékról 48,73 százalékra emelkedett. Januárban az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 38,44 százalékról 41,17 százalékra emelkedett, míg a Vodafone-é 20,21 százalékról 19,75 százalékra és a T-Mobile-é 41,35 százalékról 39,08 százalékra csökkent. Az összegzés alapján az előfizetők az előző havi 1 millió 856 ezer után januárban 1 millió 995 ezer gigabyte (GB) adatot töltöttek le és fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig 1,15 GB-ra emelkedett. A vizsgált hónapban az egy előfizetőre jutó adatforgalom a Telenor esetében 1,49 GB-ról 1,70 GB-ra, a Vodafone-nál 0,92 GB-ról 0,93 GB-ra emelkedett, ugyanakkor a T-Mobile-nál 0,95 GB-ról 0,94 GB-ra csökkent. Januárban a T-Mobile ügyfelei az előző havi 768 ezer után 779 ezer GB adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 714 ezer GB-ról 821 ezer GB-ra emelkedett, míg a Vodafone ügyfelek az előző havi 375 ezer után januárban 394 ezer GB adatot töltöttek le és fel - tájékoztat a legfrissebb összegzés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.