A közösségi oldalak és fájlmegosztók látogatása elősegíti a hordozható eszközökön való internetezést - állapítja meg a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb felmérése, amelyet a Magyarországon legalább heti rendszerességgel internetezők körében végzett.
A GfK Hungária 2011 első negyedévében végzett online kutatást, amely részletesen feltérképezi, hogy milyen internetes tartalmak, illetve fogyasztói magatartás áll a mobil internetezés gyors terjedésének hátterében. Az MTI-hez szerdán eljuttatott eredmények szerint szinte valamennyi közösségi funkció lényegesen gyakrabban jelenik meg azon internetezők körében, akik hordozható eszközökön is, vagy kizárólag ilyeneken kapcsolódnak a világhálóra. Ez arra utal, hogy az internetezéshez használt fix eszközöket és internet-csatlakozásokat gyakorlatiasabban, technokrata módon használják a felhasználók, azokon elsősorban - de nem kizárólag - hivatalos ügyeiket intézik, míg a hordozható eszközök használatában inkább egyfajta "hedonista", közösségi attitűd jelenik meg. A felmérésből kiderül, hogy a hordozható eszközökön aktívabb közösségi internetezés folyik mint a fix számítógépeken. A kizárólag fix eszközökön internetezők 47 százaléka naponta látogat közösségi oldalakat a világhálón, míg a hordozható eszközön is netezőknek több mint fele, 51 százaléka tesz ugyanígy. A csak fix eszközökkel netezők ötöde videómegosztó oldalakra megy fel, és hasonló az arány a hordozható eszközzel internetezőknél is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.