Gazdaság

Növelte piaci részesedését az Opel Magyarországon

Növelte piaci részesedését az Opel Magyarországon

2011. június 4., szombat
Növelte piaci részesedését az Opel Magyarországon

Növelte piaci részesedését az Opel az idén Magyarországon, miután az első öt hónapban eladott 2.168 autóval a személyautó-eladási statisztika élére került - közölte az Opel Magyarország.

Éves szinten a személyautó-eladásban a vállalat részesedése 11,5 százalék, a kishaszonjárművek esetében 10,6 százalék - ez mintegy 1 százalékos piaci részesedés-növekedést jelent az elmúlt év azonos időszakához képest. Tavaly az év egészében 5.501 új Opelt értékesített a márkakereskedői hálózat, ez 10,45 százalékos piaci részarányt jelentett, és akkor a második helyhez volt elég a márkák között. Az idén májusban szintén az Opel adta el a legtöbb személyautót és kishaszonjárművet, 542 darabot. A márka piaci részesedése májusban személyautó fronton 12,3 százalék, a kombinált személy- és kishaszonjármű piacon pedig 11,6 százalékos volt.

Kovács Tamás

, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója értékelése szerint sikerült megtartani azt a lendületet az eladásokban, amely már a tavalyi év végén jelentkezett az értékesítésben. Az ügyvezető igazgató már januárban a piaci trend tartós megfordulásával kapcsolatos várakozásairól beszélt, és azt jelezte, hogy az idén növekedni fog az Opel részaránya, éves szinten legalább 11 százalékra. A közlemény kiemeli: a magyarországi személyautó piac az idén az elmúlt év januártól májusig terjedő időszakához viszonyítva 9,5 százalékkal nőtt, míg ugyanebben az időszakban az Opel növekedése 28,5 százalékos volt.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.