A Magyar Energia Hivatal immár tizenötödik alkalommal vizsgálta, hogy a fogyasztók mennyire elégedettek a villamosenergia-szolgáltatójuk tevékenységével. A korábban egységes díj 2009 óta engedélyesi kategóriák alapján kerül kihirdetésre, így az ügyfelek külön értékelhetik a hálózati elosztó és az egyetemes szolgáltató tevékenységét - írja az EDF DÉMÁSZ sajtóközleménye.
A Magyar Energiafogyasztók Szövetsége 2011-ben, a megkérdezett fogyasztók véleménye alapján az EDF DÉMÁSZ Hálózati Elosztó Kft.-nek ítélte a legjobb hálózati elosztónak járó Energiafogyasztók Díját. Az elmúlt 15 évben 10 alkalommal ítélték oda az első díjat a Társaságcsoportnak, és további négyszer volt dobogós helyen a hazai áramszolgáltatók közül. A felmérés eredményei rámutattak, hogy az ügyfelek villamosenergia-hálózati tevékenységgel kapcsolatos elvárásai évről évre emelkednek. A megkérdezettek kiemelten fontosnak tartják a villamosenergia-szolgáltatás folyamatosságát, zavartalanságát, ebből adódóan fokozott érzékenységgel reagálnak az áramszünettel járó üzemzavarokra, illetve a hálózati feszültség ingadozására. Áramkimaradás esetén a telefonos hibabejelentő vonal elérhetőségét és a minél gyorsabb hibaelhárítást értékelik a legfontosabbnak az ügyfelek. A társaságcsoport megköszöni ügyfeleinek, hogy véleményükkel hozzájárultak a társaság sikeréhez, hiszen a szolgáltatások minőségét leginkább az ügyfelek elégedettsége mutatja. Az EDF DÉMÁSZ Hálózati Elosztó szolgáltatásainak további fejlesztésével törekszik e cím és az ügyfél-elégedettség erősítésére - eddig a közlemény.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.