Gazdaság

Mérlegen a gázszolgáltatók

Mérlegen a gázszolgáltatók

2011. április 23., szombat
Mérlegen a gázszolgáltatók

A Magyar Energiahivatal felmérése szerint a gázszolgáltatás terén a fogyasztók leginkább az ügyfélszolgálatokkal elégedetlenek. Emellett még mindig sok kritikával illetik a gázszámlák érthetőségét - írja az InfoRádió.

A 2010 szeptemberében, mintegy tízezer felhasználó megkérdezésével végzett kutatás szerint a fogyasztók egy dologgal maradéktalanul elégedettek, ez pedig a gázszolgáltatás folyamatossága - derült ki a Magyar Energiahivatal közleményéből. A gáz minőségének stabilitását és a fűtőértékről kapott tájékoztatást azonban már sokan kritizálták. Szintén jó hír a szolgáltatóknak, hogy a fogyasztás mérésének pontosságát a felhasználók nem kérdőjelezték meg. Évek óta kritikával illetik viszont a gázszámlák érthetőségét. Ennek ellenére a lakossági válaszadók kicsivel több mint fele nagyon jónak, vagy jónak ítélte a számlákat, további 15 százalékuk pedig inkább jónak. Az előző évekhez hasonlóan elégedetlenek a fogyasztók a gázszolgáltatók ügyfélszolgálataival, főleg azok telefonos elérhetőségével, illetve a panaszkezeléssel is, ugyanis a legtöbben telefonon szeretnék elintézni ügyes-bajos dolgaikat a szolgáltatókkal, és emellett nőtt az internetes ügyfélkapcsolat népszerűségének növekedése is. A felmérés kimutatta azt is, hogy a felhasználók a gáz díjait rendkívül magasnak tartják, és 40 százalékuk részben vagy teljesen aránytalannak tartja a kapott szolgáltatást és az árat. (Forrás:

InfoRádió

)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.