Gazdaság

Kevesebb, de jobb minőségű Mikulások fogynak

Kevesebb, de jobb minőségű Mikulások fogynak

2010. november 13., szombat
Kevesebb, de jobb minőségű Mikulások fogynak

A tavalyihoz hasonlóan idén is kétmilliárd forint körüli forgalomra számít a Nielsen piackutató cég a Mikulás-napi és karácsonyi édességek eladásában - mondta el a társaság ügyfélkapcsolati csoportvezetője. Farkas Mónika hozzátette: a legnépszerűbb ajándék még mindig a Mikulás-figura - írja az InfoRádió.

Tavaly összesen 700 tonnát tett ki és mintegy kétmilliárd forintra rúgott a Mikulás-napi és karácsonyi édességek kiskereskedelmi forgalma - közölte

Farkas Mónika

. Néhány éve megjelentek az olcsóbb nugát termékek, de a legutóbbi két év tapasztalatai azt mutatták, hogy az emberek inkább a minőségi terméket választották, noha kisebb mennyiséget vásároltak. A Mikulás-figura a legnépszerűbb évek óta, tavaly az eladások 56 százalékát ez tette ki.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.