Kevesebb, de jobb minőségű Mikulások fogynak


A tavalyihoz hasonlóan idén is kétmilliárd forint körüli forgalomra számít a Nielsen piackutató cég a Mikulás-napi és karácsonyi édességek eladásában - mondta el a társaság ügyfélkapcsolati csoportvezetője. Farkas Mónika hozzátette: a legnépszerűbb ajándék még mindig a Mikulás-figura - írja az InfoRádió.
Tavaly összesen 700 tonnát tett ki és mintegy kétmilliárd forintra rúgott a Mikulás-napi és karácsonyi édességek kiskereskedelmi forgalma - közölte
Farkas Mónika
. Néhány éve megjelentek az olcsóbb nugát termékek, de a legutóbbi két év tapasztalatai azt mutatták, hogy az emberek inkább a minőségi terméket választották, noha kisebb mennyiséget vásároltak. A Mikulás-figura a legnépszerűbb évek óta, tavaly az eladások 56 százalékát ez tette ki.