A Magyar Energia Hivatal immár tizenharmadik alkalommal vizsgálta, hogy a fogyasztók mennyire elégedettek a villamosenergia-szolgáltatási tevékenységgel. Idén először megbontották az eddig egységes díjat, így az ügyfelek külön értékelték a hálózati elosztót és az egyetemes szolgáltatót.
2009-ben a Magyar Energiafogyasztók Szövetsége a Démász Zrt.-nek ítélte a legjobb egyetemes szolgáltatónak járó díjat. Az elmúlt 13 évben 8 alkalommal ítélték oda az első díjat a Démász Zrt.-nek, és további négyszer volt dobogós helyen a hazai áramszolgáltatók közül. Ügyfeleik számára továbbra is ugyanazok a szolgáltatási elemek a legfontosabbak az egyetemes szolgáltatási körből, mint korábban: a szakszerű ügyfélszolgálati munka, az ügyfélszolgálatok gyors elérése, illetve a számlázás és a számla érthetősége - tudtuk meg a cég sajtószolgálatától.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.