Interaktív módszerekkel fejlesztik a diákok pénzügyi ismereteit az EcoCamp-táborban. A SZEGEDma által megkérdezett résztvevők legjobban a NAV programjait várják.
Ötödik alkalommal szervezett tehetséggondozó tábort az SZTE Gazdaságtudományi Kar és az Econventio Kerekasztal Közhasznú Egyesület gazdaságtudományok iránt érdeklődő középiskolásoknak. Az ötnapos rendezvény hagyományosan az SZTE GTK aulájából indul, a diákok szálláshelye is az egyetemhez kötődik, SZTE Móra Ferenc Szakkollégiumba térnek vissza esténként. "Minden évben legalább 20, maximum 35 diákot látunk vendégül, ezzel a létszámmal egyszerre tudunk csapatot építeni és szolgálhatjuk egyéni fejlődésüket" - nyilatkozta a SZEGEDma Hírportálnak
Vilmányi Márton
, az SZTE GTK dékánja. Kiemelte, ez a tábor is tehetséggondozási programjuk egy eleme, lehetővé teszi a pénzügyi kultúra interaktív fejlesztését. A teljes projektben 10-20 fő oktató vesz részt, a középiskolások táborának főszervezője
Kovács Péter
, a Statisztikai és Demográfiai Tanszék docense. Délelőtt szakmai programok, délután játékos csapatépítő programok várják a fiatalokat. Az első nap tréninggel kezdődik, ekkor állnak össze a csapatok, önismerettel, önfejlesztéssel foglalkoznak. Kedden az Econventio tart pénzügyi fejlesztési napot, az attitűdökre, viselkedésre helyezve a hangsúlyt. Szerda a menedzsmenté, a marketingé, statisztikai ismereteké, csütörtökön a Nemzeti Adó- és Vámhivatal munkatársai adnak betekintést a kulisszák mögé, bemutatva az intézmény működését nemcsak a gyerekeknek, hanem az ő családtagjaiknak - sorolta a programokat a dékán.
Csizmadia Anett Éva
és
Szakál Eleonóra
, az orosházi Táncsics Mihály Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium két diákja legjobban a NAV programját várja. Tavaly még az ujjlenyomatvételt is kipróbálhatták és a különböző bűncselekményekről is sokat tudtak meg. Mindketten gazdálkodási tudományterületű osztályba járnak, idén jöttek el harmadjára, a táborra az interneten találtak rá osztályfőnökükkel. Az egyetemistákkal együtt már többször bebarangolták a várost, így a Szegedi Tudományegyetemen képzelik el a jövőjüket, valószínűleg marketing szakra felvételiznek jövőre.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.