Nemzetközi porondon, a 38 legjobb diákvállalkozással méri össze tudását Svájcban a szegedi Game of Tones csapata. A középiskolások a nyári szünetben kommunikációs tréninggel készülnek a július végi megmérettetésre, ahová saját készítésű felnőtt színezőiket viszik.
Már nagy az izgalom a szegedi fiatalok között, akik gőzerővel készülnek a július 25-ei nemzetközi versenyre. Éppen akkor látogattuk meg őket, amikor a Junior Achievement helyi irodájában gyakoroltak a nemzetközi verseny négyperces prezentációjára és az interjúra, ahol majd a zsűri tagjai faggatják őket. A versenyszámokra
Gera Judit
, a szegedi Waldorf-iskola angoltanára készíti fel a gimnazistákat, átveszik a lehetséges kérdésekre adandó válaszokat, és ráerősítenek a retorikára, hogy minél gördülékenyebben menjen a prezentáció. A Game of Tones csapata úgy kerülhetett ki a svájci versenyre, hogy júniusban már sikeresen megmérettette magát nyolc másik hazai diákvállalkozással. Alakulásukat egy Erasmus+ projekt támogatta, melyet hat országban fog át a koordinációért felelős Lengyelország. A júniusi versenyen a szegedi waldorfos diákok teljesítettek a legjobban, mellyel egyúttal elnyerték az Év Diákvállalkozása címet is. A 12 fős teamből öten képviselik majd a magyar diákvállalkozást, név szerint:
Farkas Máté, Kovács Anna, Szűcs Réka
(rajzolók),
Kajner Gyula
(értékesítő) és
Rácz Zoltán
.
Már azelőtt megállapodtak a csapatnévben, hogy körvonalazódott volna vállalkozásuk fő profilja - mesélte Rácz Zoltán mint a Game of Tones megbízott ügyvezetője. Ahányan voltak, annyiféle ötletet dobtak a kalapba, végül kompromisszumos megoldásként a manapság oly' népszerű felnőtt színezők mellett döntöttek, egy apró csavarral. A srácok nem könyv formájában, hanem képeslapokon, naptár, mappa és napló formájában adták ki saját tervezésű mintáikat, így szeretnék személyesebbé tenni az ajándékként is adható emlékeket. Annak érdekében, hogy a nemzetközi versenyen szereplő szegedi csapat esélyi növekedjenek, a JA Europe
Facebook-oldalán lehet rájuk szavazni
, egészen július 26-ig. Az értük szurkoló közösséget megmozgató szavazás csak egy eleme a négy részből álló, négynapos versenynek, mégis érdemes egy kattintással támogatni a nem mindennapi magyar, és nem utolsó sorban szegedi diákvállalkozást.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.