Egyetem

Új kiállítók és az SSC szektor is bemutatkozik az SZTE Tavaszi Állásbörzéjén

Új kiállítók és az SSC szektor is bemutatkozik az SZTE Tavaszi Állásbörzéjén

2016. március 17., csütörtök
Új kiállítók és az SSC szektor is bemutatkozik az SZTE Tavaszi Állásbörzéjén
SZS20140326_tavaszi_allasborze_007

A régió legnagyobb álláskeresési fórumával indítja a tavaszt az SZTE Karrier Iroda március 23-án: idén közel 60 kiállító várja az egyetem hallgatóit, diplomásait és minden érdeklődőt, aki személyesen szeretne találkozni az egyetem nyitott pozíciókat kínáló partnereivel. A programban bemutatkozik az érdeklődőknek az SSC szektor, a Colibri Pályakezdő MeetUp résztvevői pedig elmesélik, milyenek a mindennapok egy saját vállalkozásban, illetve egy nemzetközi nagyvállalat irodaházában. A felkészülést a Karrier Iroda egyéni foglalkozásokkal és vezető HR szakemberek előadásaival segíti az Állásbörze napján, de pályaorientációs és önéletrajz tanácsadásai egész évben elérhetők a hallgatók számára.

A József Attila Tanulmányi és Információs Központban március 23-án a legjelentősebb helyi, regionális és országos cégek, munkaerő-közvetítők és civil szervezetek várják gyakornoki pozíciókkal, frissdiplomás programokkal és szakmai tapasztalatot igénylő ajánlatokkal a látogatókat. A rendezvény számos új kiállítóval bővül idén tavasszal; a biztosítási piac, az egészségügyi szektor és egy nagykereskedelmi lánc is várja jövőbeli kollégáit a standoknál. Az Állásbörze visszatérő vendége lesz többek között a Bonafarm Csoport, a GE és az ERICSSON, de a jelentkezők leadhatják önéletrajzukat az ExxonMobil, a TATA Consultancy Services, az Unilever Magyarország Kft. vagy éppen a Morgan Stanley és az NNG Kft. képviselőinek is. A továbbtanulni vágyók az SZTE Mesterképzések standjánál tájékozódhatnak lehetőségeikről, a rendezvény kísérőprogramjai között pedig ismét várja a nagy sikerű Szépségsarok és CV-fotózás a tökéletes önéletrajzra vágyókat.

Állásinterjú: nem csak szavakkal kommunikálunk

Az Állásbörze valójában már március 21-én kezdetét veszi: a Felkészítő Napok programjai próbainterjúkkal, egyéni tanácsadásokkal nyújtanak segítséget a sikeres álláskereséshez, a rendezvény napjának előadásai pedig egy-egy kapcsolódó témát járnak körbe. Az érdeklődők megtudhatják, hogy milyen fórumokon érdemes ajánlatokat keresgélniük, hogy az AC-k és kompetenciatesztek milyen információkkal szolgálnak a HR szakemberek számára, illetve nyílt próbainterjúk segítségével megtanulhatják elkerülni a leggyakoribb hibákat. Egy különleges előadás keretében az is kiderül, hogyan uralható a kommunikáció azon 65 százaléka, melyet csupán a testbeszéd fejez ki. Az Állásbörze és az aznapi kísérő előadások bárki számára regisztráció nélkül látogathatók.

Bemutatkozik az SSC szektor

Fiatalos, nemzetközi munkakörnyezet? Idegen nyelvi kommunikáció a mindennapokban? Folyamatos fejlődés és továbbképzések? Átlagon felüli kereset? Hol lehet ilyen pozíciókra bukkanni? A Tavaszi Állásbörzén bemutatkozik az SSC, azaz az üzleti szolgáltató központ szektor, amely Magyarországon a második leggyorsabban növekvő terület, változatos pozíciókat kínálva több nagyvárosban – így Szegeden is – az idegen nyelveket beszélő frissdiplomás vagy tapasztaltabb fiatalok számára. A börze kísérő előadásán olyan szakemberek mutatkoznak be, akik az SSC szektorban helyezkedtek el, így első kézből mesélhetnek a nemzetközi nagyvállalatoknál szerzett tapasztalataikról.

Multi kontra saját vállalkozás

Az egyetemi évek végéhez közeledve a legtöbben tele vannak lendülettel és ötletekkel, sokan kacérkodnak saját vállalkozás indításának gondolatával, miközben nemzetközi tapasztalatot is szívesen szereznének. Mindkét esetben sok lehetőséggel és értékes kapcsolatokkal gazdagodhatnak, de éppen ennyi buktatóval is szembe találhatják magukat. A Colibri Pályakezdő MeetUp meghívott vendégei nem csupán a nagyvállalatoknál és vállalkozásukban eltöltött éveikről mesélnek, hiszen többen közülük „multi karriert” követően kezdték el saját útjukat járni.

Vágólapra másolva!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.