Binszki szerint az előválasztás dönti el, megéri-e milliókat költeni a közösségi médiára

Mint azt a SzegedMa megírta, százezreket, sőt milliókat költenek el a szegedi politikusok hirdetésekre a közösségi oldalon. Az ellenzéki előválasztás szegedi résztvevői közül messze Binszki József nyúl legmélyebben a zsebébe: amíg a körzet jelenleg regnáló országgyűlési képviselője, Szabó Sándor 2019 augusztusa óta nagyjából 250 ezer forintot költött direkt, politikai tartalmú kontetek hirdetésére, addig Binszki ennek csaknem az ötszörösét, 1 millió 219 ezer forintot tapsolt el a közösségi médiában.

A Demokratikus Koalíció jelöltje a SzegedMa megkeresésére elmondta, a Facebook-hirdetések költsége a párt rendelkezésére álló forrásokból származik. Hozzátette, hogy a hirdetések eredményességével kapcsolatos elégedettségét az előválasztás eredménye alapján fogja meghatározni.

Előző sztori

Egekben a lakásárak: durván megnőtt Szegeden az új otthonok ára

Következő sztori

Dr. Magyari Béla űrhajós emlékére szállnak fel pénteken a vadászgépek Szegeden